Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. január 8., szombat

hát az elmúlt pár nap nem volt valami eseménydús...
csütörtök:
voltunk hát a másik suliba és láttam is őt♥ de nem volt most semmise....=( alig láttam me elvitték onnan a széket ahol szoktunk ülni és most ahol ültünk ott nem lehetett semmitse látni...xd utána meg az órán meg csinálni kellet dolgokat de viszont egy idő után átkellet engednem az egyik osztálytársamat a géphez me neki nem jutott működő.xd és akk hátraültem Szimihez és vele jól elvoltunk.xd a telójáról még facebookoztam is:DD és most előszörxd de az óra után amikor átmentünk a mi épületünkbe és képzeljétek 5 embert kiküldtek az igazgatóiba más-más órákon mert hülyültekxd nah de ezenkívül naon más nem történt.xdxd
péntek: 
hát ezen a napon téll nemsok dolog történtxd naon eszembe se jut semmi:$ csak annyi h péntek és végre hétvége lesz:DD szerintem ennél több nem is kell;)
ma (szombat)
hajnali 4-ig fent voltam és utána meg délkörül keltem fel amikor jött az egyik ismerősünk.xd ő hozott egy laptopot amin majd anyának kell dolgoznia de nekem ez nagy szenvedést jelent me én is akarok laptopotxdxd nah de mind1 valahogy ki kell bírnom míg itt van a gépxd és most épp epres csokit eszek ami naon finom:DD és nézem a tv2-őn a Bölcsek kövérét. xD 
szóval szijasztok x'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése