Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. január 18., kedd

huh...xd

Végre vége ennek a napnak is... ma írtam meg zeneirodalomból a vizsgát:O. Annyira nem volt nehéz mint amire számítottam, mert csak egy lapos volt és azt hiszem csak 3 feladathoz nem írtam semmit. xd Meg vicces volt, mert két észlény "osztálytársam"(de csak zeneirodalmon xd) elkezdett a vizsga közbe beszélni a telefonján xd, meg az egyik elkezdett játszani a zongorával...-.-" -nem zavartatta magát. xD Végig röhögtük az egészet. xd Szegény tanár meg csak nézett h mi van? xd Am tegnap megszívtam, mert azt mondta a zeneirodalom tanár, h majd lehet h pár órával hamarabb lesz a vizsga mint általába az óra és én meg vártam rá egy órát a sulinkban, h megkérdezzem tőle h hánykor lesz akk a vizsga? -és kiderült h ugyanakkor lesz mint amikor a rendes órák vannak-.-" azt hittem h elsikítom magam! xdxdxd Ja és am képzeljétek, h tegnap naon megerőltettem magam a suliba...!:D Első órába kiderült h majd a 2.-3. és 4.-5. órába átlehet menni a másik épületbe meghallgatni két angolt és két németet. xd Én természetesen ott maradtam mind a 4 órán. xd Persze a németből nem értettem semmit, de megérte, mert megint láttam őt:D♥♥ Na de ezenkívül szerintem nem történt semmi, szóval sziasztok! xd

2 megjegyzés:

  1. 3 helyre nem írtál semmit?? XDXDXD
    elvagy te is
    jah am nagyon megerőltetted magad XD
    csak ülni kellett na meg persze lesni ki a fejünkből XD
    mondjuk eléggé megerőltető volt végignézni a német különórákat, mivel nem értettünk egy mukkot sem XP

    VálaszTörlés
  2. h-h elvok én is?xd ezt most nem értem WikixD
    És hát igen megeröltető volt egy helyben ülni és bambulni:OxD unalmas volt eléggé de megértexD

    VálaszTörlés