Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. január 16., vasárnap

jónapxd

nos tegnap Szilvi szülinapi bulija nagy voltxd(y) igaz cs 4-en voltunk + Szilvi kistestvére és a bátyja meg a buli vége felén tönkretette a hangulatot de jóvan mind1-.-" 3 új embert ismertem meg a bulin Anitát meg Vikit akik vicces lányok és jó fejnek tűnnekxd meg hát Szilvi kishúgát is most láttam előszörxd vagyis másodjára de amikor elsőnek láttam akk még naon kicsi voltxd még babakocsisxd a mostani találkozásná má rendesen járkált meg mindenxd még a lábunkat is megharapta:| az kicsit dúrva volt de viccesxDxDxD jól elvoltunk a bulinxd volt héliumos lufi isxd elég durva hangok születtek akkorxd Szilvi felvette a telójával a hangot mondjuk h miért azt nem tomxd nah mind1 az a lényeg h naon vicces voltxd meg twistereztünk isxdxd az dúrva voltxd sokszor olyan pózba voltam h alig tudtam úgy maradnixd nehéz volt... de viccesXD meg volt süti is:DDxd meg chipsxd meg Szilvi mamája sütött fincsi hókifliket (mákos,diós,lekváros):D az naon finom volt:DDxd nah egyszerre most csak... ennyi jutott eszembexd szóval szijasztokxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése