Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. január 27., csütörtök

pff...xd

hát halljátok én aztán naon szerencsés vok...xd
hétfő a szokásos nap volt nem volt valami izgalmasxd kedden nem mentem suliba mert ahogy reggel felkeltem naon elkezdett fájni a torkom, meg naon fáradt voltam ezért nem mentem suliba. Szerdán már suliba voltam de nem volt valami szerencsés elmenni...:S A 4 órán rajzon elkezdett vérezni az orrom... nem tom miért mert eddig életembe nem vérzett az orrom:O De most hirtelen elkezdett:/ Mondjuk azt mondta az orvos is meg a védőnő h a megfázás miatt vérzett (hát remélem is!). Amikor elkezdett vérezni az orrom azelőtt rengeteget nevettem és lehet h az is befolyásolta.xd Elpattant egy ér a röhögés miattXDXD Mondjuk utána nem volt valami jó... Elkezdtem szédülni meg minden...=( Wikiék lekísértek az igazgatóhelyetteshez h felhívja anyát... Na az is szép volt. Anya nem vette fel a telóját mert aludt és nem hallotta a csörgést. Én meg ott majdnem összeestem és ő meg ALSZIK!xD Írtam neki sms-t is de arra se reagáltxd me nem ment át neki (rossz a telója).xd Nah és akk én is elkezdtem hívni de arra se reagált szóval bementem törire(utolsó óra). Ott lecseszett a tanár mert nem vettem elő a felszerelés gyorsan... Jóhogy nem tudtam gyorsan elővenni ha majdnem leszédültem a székről! xD  nah min1 azt az órát valahogy kibírtam.:P Amikor vége lett az órának akk én má készültem hívni anyát még 1x hátha felveszi, de akkor szólt Ildikó néni(tesitanár) h vigyek már igazolást h nem tesizhetek. Mert ugyebár én egy ideje már nem tesizek a szívem miatt.xd Megkérdezte h mivan vele me elég furán néztemxd Hát mondtam h vérzett az orrom és szédülök. Erre ő meg felvitt az igazgatóiba h mérjék má meg h mennyi a vérnyomásom... Hát azzal nem volt akk semmi baj de hát akk már hiába mérték mert kb egy óra eltelt az orrvérzés óta.:P Jó megnézték akk minden rendbe volt a védőnő meg akk mondta h lehet h a megfázás miatt.xd Utána meg ismét felhívtam anyát. Végre felvette... de ahogy mondtam h szóljon már a gitártanárnak h nem tok elmenni egyből lecseszett h menjek csak...(ugyebár ő nem tud az orrvérzésről). Én meg már sírva mondtam neki h szóljon má neki me naon rosszul vok mert vérzett az orrom... Jólvan szólt neki és eljöttek értem tatával kocsival és elmentünk az orvoshoz. Ott nem naon csináltak semmi cs a szokásos rutin vizsgálatokat...xd Leigazolták a Keddi napot meg a tesi alóli felmentéstxd Azt hittem h legaább kiírnak most így csütörtök péntekre de nem=(xd jóvan nem baj mert menni akartam suliba szóval mind1. (de azé jó lett volna^^,) És hát azon a napon más nem is történt.xd Ma ugyebár csütörtök van és hát tudjátok a témát szóval újdonságot nem tok mondanixd Nem történt semmi xd/=( De jólvan már megszoktam...=/ Most meg tvzek és nem érdekel ez a műsorXD szóval szijasztok mentem nézni ezt a filmetxd de az is lehet h maradok még egy kicsit gépezni...xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése