Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. január 21., péntek

mozgalmas hét....:O / ='(

nah szóval szerdáig leírtam má szerdán szóval csak tegnappal meg mával tartoozokxd
szóval hát tegnap ugyebár csütörtök volt, és megint átmentünk a másik suliba és láttam őt♥ bla bla bla... szokásos szövegxD A 6.órába elmentem a suliból /nyelvtan óráról/ mert mentem a zenesuliba gitár vizsgára... én voltam a 20-30 gyerekből a 3. aki vizsgázottxd alap h az utolsó pár hangot eltévesztettem.xd De azé szerintem nagyjából jó lett, remélem...(yn) majd kiderül jövőhét szerdán:P 
Ma kikaptuk a félévit...xd naon zsíír lett:Dxd na jóvan annyira nem me 3.57 lett az átlagom de én rosszabbra számítottam szóval juppijájéxD Az osztályból most félévkor szerencsére nem bukott meg senki:Dxd pedig mindig szokott lenni emberke aki ilyenkor megbukik:S de most szerencse nemxD szóval ennek örülni kelll!!!!!:DDxd
Igaz két ember az osztályból elsírta magát:S:S:S mert nem ilyen jegyekre számítottak:S sajnáltam őket nagyon de most már sajna késő sírni miatta.=/

És hát van itt baj is:S A barátaim mostanában állandóan szapulják egymást:S elég fájó hallgatni ezt de hát nemtok mit csinálni....:S mert ha közbeszólok vagy valamivel nem értek eggyet akk csak én leszek a hülye h miért mondok ilyeneket:S szóval inkább csak hallgatok és próbálok az épp beszélő emberkével együtt érezni és a helyébe képzelni magam:S Sajnálom akik magyaráznak mert ők nagyot csalódtak a másikba:'( de hát majd hátha rendbe jönnek ezek a civakodások(yn) vagy ha nem is akk is már csak félév van h együtt vagyunk így mindannyian=( és hát majd 8. után szétválik az osztály más-más helyekre és akk nem folytatódnak ezek a veszekedések:S De nekem ez is fájó lesz:S vannak olyanok az osztályba h mondta h neki nem fog hiányozni ez az osztály mert ilyen szar meg olyan szar, meg akik nem annyira illeszkedtek be annak se fog szerintem annyira hiányozni:S De nekem naon fog hiányozni:S főleg azok akik első óta az osztálytársaim='( igaz majd lehet h egy kettő az osztálytársam lesz jövőre is de azé akk se mindenki=( és itt is van baj mert nemtom h most a Gregusba menjek át, vagy maradjak az NLG-be:S  bár mondjuk ha nem vesznek fel az NLG-be akk elvan döntve de ha felvesznek akk sajna nagy lesz a kísértés mind a két suli iránt:S mert mind a két suliba a legjobb barátaim mennek:S és félek h ez a barátság megszakad ha nem egy suliba vagyunk:S mert erre már volt példa=/ és nem akarom őket is elveszíteni='((♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése