Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. március 21., hétfő

értelmesebnél értelmesebb dolgok...xD

szijasztok! képzeljétek vicces napokba volt részemXD mint mindig...xd ma is annyit röhögtünk a suliba h naXD először is képzeljétek ültetés rend volt-.-" én szerencsére Zsófi mellé kerültem de egy két szerencsétlen haver idegesítő alakok melléXD és én meg természetesen kiröhögtem őket magambanXD jólesett^^ utána meg szünetbe Wiki meg Marci "veszekedtek" h ki üljön le a székre vagy minXD csak annyit lehetett látni h állandóan lügdösték egymást de mindig a végén Wiki elcsúszott valahogy és ő mindig ott fetrengett a földönXDXDXD nah szóval annyi a lényeg h vicces voltXD meg a töri óra is vicces voltxd találtam krétát a földön 2 db.-ot és Wikivel egész órán firkáltuk egymástXD meg kérdezte az órán a tanár h ki támadta meg Németországot...?  erre meg valameik értelmes oszt.társam  bemondta h Hitler...-.-" na jóvan ennyit az osztály IQ-járol..XD  Wiki jósokat röhögött rajta de én meg az elején nem is tudtam h miről van szó, csak azon röhögtem h ő hogy röhögöttXD nah mind1xD utána meg amikor vége lett a sulinak elmentünk Diával a buszmegállóba(mint szokás szerint) és utána onnan Zsófiék háza elé a játszótérrexD utána ott evett Dia mákos kiflit és tiszta mák volt a fogaXD és azé visszamentünk a suliba h megnézze magát a tükörbe h mien mákos a foga?-.-"xD Utána meg visszamentünk a buszmegállóba.xd ott vártunk egy darabig utána jött Dia nővére Mónika és utána meg ők elmentek busszal.xd és utána érkezett meg Melinda(ő lekéste pont a buszát mert együtt kellett volna mennie Diáék buszával.xd) és akk meg vele beszélgettem.xd elkezdi:-Még állok itt pár órát azt majd ha gondolom akk elindulok.XDXD nem normálisXD és én meg hazamentem az én buszommal és itt a vége a sulis dolgoknak.XD Itthon naon nem történt semmi, mert ahogy hazaértem egyből lefeküdtem aludni és olyan 8 óra fele keltem fel.XD és hát azóta meg a laptopon hülyültemXD mondjuk naon nem csináltam semmit a fcb.-on kívülXD jah és most veszem észre h már elmult éjfél szóval amihez azt írtam h ma azt vegyétek úgy h tegnap volt.XD jah és hát akk tegnap márc.21 volt szóval a napéjegyenlőség szóval elkezdődött a csillagászati tavasz is:D szóval majd a hétvégén egy órával előrébb kell állítani az órákat:D jah és am úgy tűnik h még jó darabig ébren maradunk me most anyára rájott a dolgozhatnék(időbe)xd szóval egy darabig még fentlöszünk:D nah de most asszem ennyit írtam ide.. még lehet h teszek ki valamit de addig is szijasztok;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése