Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. március 28., hétfő

nyáh.xd

Nyáh.xd Szijasztok.xd Tegnap dolgos napom volt!xd Igaz egész délelőtt aludtam^^, ,de utána meg délután a ház előtti kertet teljesen rendbe szedtem:O Több órán át dolgoztam.xd Már sötét volt amikor végeztem:D Fárasztó volt de megérte, mert szép lett:D Am naon mást nem csináltam akk, de azóta is fáj a fejem.xd De ez vall amiatt van, h frontérzékeny vok=/ Nah mind1 lehet h túlélem!xD Am a mai nap is mozgalmas volt:O Először is majdnem elkéstem a suliból, me nem találtam sehol a kabátom (mert elég hideg volt és délután még az eső is esett:S), és azt kerestem jó ideig, de nemtaláltam meg (szóval délután kissé eláztamxD). Utána meg eszembe jutott, h az első szünetbe dogát írok matekból, és nem tanultam semmit, és emiatt is idegeskedtem:@ De a végén nem iratott velem dogát a tanár, mert a másik suliba hagyta:D Szóval majd a köv. órán írom meg:DD Utána meg volt a tesi óra... hát az még nagy volt.xd Az öltözőbe elkezdtünk vitatkozni Szabinával.xd kicsit hangos volt.xd De utána végülis normálisan is beszéltünk szóval szerintem nincs harag.xd Mondjuk én nem is haragudtam meg h leordított, csak fájt a fejem ő meg az ajtót folyamatosan tiszta erőböl csapkodta, és az eléggé irritált és ezé meg mondtam h álljon már le!XD Am meg utánna a tesi naon jó volt!:D Kosaraztunk és mind a két alkalommal a mi csapatunk győzött:DD Naon jó volt a játék:D Ilyen is ritkán van.xD Utána meg naon nem volt semmi.xd cs Wiki meg a padtársa egész nap hülyültek és az má naon idegesítő volt.xD Nem bírták egy percre se abbahagyni a kötöszködést egymással...xD nah nembaj addig kötöszködjenek egymással amíg még lehet me má nemsoká itt az év vége és akk má nem lesznek oszt. társak=/ jah meg Szimi hozott nekem egy DVD-t a "Kutyák és macskák- A rusnya macska bosszúja"-át és még az hátravan h megnézzem de szerintem a mai nap során még az meglesz:D de lehet h átnyúlik majd hajnalra.xD nah kb. ennyi ami ma történt vagy cs több nem jut eszembe...xD szóval SZIJASZTOK!:DD
Ui.: naon szomjas vok:SxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése