Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. március 14., hétfő

teljes felfordulás.xD

nah szóval 7-étől ismét vok a suliba... mondjuk nem olyan nagy baj me szeretek ott lenni de azért itthon lustulni se rossz;) most így hírtelen nem naon jut eszembe semmise a sulival kapcsolatba csak az h sok a pótolni való meg írtam angol tz-t és az 4 alá lettxd és az jódolog:DD meg hétfőn úgy elkezdtünk wikivel sorba hülyeségeket mondani h majd megfulladtunk a röhögéstől.xd vicces volt:D jah meg az is az volt(nemtommeiknap) h asszem épp irodalom óra volt és józsinak leesett a tolla és valahogy hülyén akarta felvenni és véletlenül nekiesett szimiék asztalának és erre elkezdi szimi:- De idegbeteg vagy... hát mi ezen is úgy elkezdtünk wikivel röhögni h csak naxd és senki nem értette h min röhögünkxd és megkérdezte a tanárnő h min röhögünk?:O mi meg elmondtuk és ő is röhögött meg mindenki más kivétel szimi meg melinda mert ők nem értették h mi ebbe a viccesXDXDXD nah mind1.xd meg pénteken volt ez a március 15.-i ünnepség... hát had ne mondjam de nem volt valami izgi...xd de legalább jól elbeszélgettünk szimivel.xD meg nemvolt akk úszás se:DD jah azt el is felejtettem mondani h megint tesizekxd az ünnepség után megnéztem h engem felvettek e a gregusba:O és nem.xd de ez még csak előzetes de elkezdtem naon aggódni:O szimi sírt is mer ő is oda jelentkezett és ő utánnam volt:S:S szóval utánna elég rossz kedvünk lett... nah de azért elmentünk délután a gregusba wikivel, diával, melindával h megnézzük h melindát felvették e infóra:O és igen:D a 6. lett:DD és utána engem is megnézett a tanár(mert ezt egy tanár nézte v nemtom ki...) h én hanyadik helyen vok(de ezt má tudtam) és hát ő is látta h a 40-valahanyadikon... de azt mondta...:DD h ne keseredjek el mert 99% h felvesznek mert sokan a 2.,3. hejre jelölték be a gregust és sokan vissza fognak lépni és akk engem is felvesznek:DDD na ennek megörültem naon:D remélem is h felvesznek me ha nem akk bajok lesznek:O:O nah és e jóhír után elmentünk szimihez is h ne szomorkodjon me szinte bitta h őt is felveszik:D nem kellett hozzá felcsöngetni me lentvolt.xd nah és szerencse sikerült egy kicsit jobb kedvre deríteni őt is:DD (am ahozképest h az elején azt mondtam h nem naon jut eszembe semmi ahoz képest sok összejött.xd) nah meg itthon is sok minden történtxd először is jelenleg 3 számítógép van itt nálunk(1mienk2egyikismerős) és hát amin most írok az az egyik a kettőbölxdxd csak sajna nem a laptop mert azt nem engedi anya h netezzek rajta mert azt hiszi h elrontom(volt rá már példa.xd) nah de nem baj me ez is jóxD meg rengeteg papír van itt nálunk me az ismerősünkel történt valami(titok) és ezért az összes könyvelését idekellett hozni... de valami rengeteg:O:O és tegnap egész nap azt szortírozgattuk anyával meg egy másik ismerősünkkel.xd meg kellett a garázsból meg a kamrábol behozni egy egy polcos szekrényt... és míg azokat én letisztítottam meg lepakoltam meg innen a házból kivittem az egyik szekrényemet... és utána meg amazokat behozni meg pakolni rá... nah hát macerás volt... de azé jó:D jah és ahonnan a papírokat hoztuk(mindszentről) ott van két édös kutyuli..*-* egy spániel meg egy nemtom mien kutya de ilyen kistestű... hasonlít a westire(nemtomhogykellírni...) de más színű.xd de valami olyasmixd és az olyan játékos volt*-* meg édös*.* meg a spániel is édös volt*-* szóval édesek voltak*-*xd meg hát azokat a papírokat amikről beszéltem macerás volt hurcolászni meg minden.xdxd haza meg úgy hoztuk h csak leraktuk a kanapéra meg a földre a cuccokat(mindent belepett) és csak más nap raktuk el őket.xd ma meg vendégségbe voltunk az uncsitesóméknál... huh hát ott naon bezabáltamxdxdxd azt hittem h szétszakad a hasam.xd de naon fincsi kaják voltak:DD meg kaptam merci csokit is.xdxdxdxd az is fincsi:Dxd azután elmentünk a tescoba mert már holnapra nem lett volna üdítő itthon...:O és hát muszáj volt elmenni.xD nah ott vettünk asszem 5 üveg üdítőtxd meg vettünk három pulcsit nekem meg egy tök tuti pólót anyának*-* meg vettünk rizstxd meg tejfölt...xd me majd anya asszem holnap töltött káposztát akar csinálni.xd jaj:O tegnap volt a trópusi vihar a tvbe...xd hát az naon nagy volt..xd nemtom láttátok e már de ha nem akk feltétlenül nézzétek meg me naon nagy.xd nah majd írok még de most egyszerre ide ennyixd szóval byby.xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése