Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. március 25., péntek

jónap:D

Húú a mai nap édös volt!XD Igaz úszás óránk volt akk de jóvolt me volt egy helyes gyerek aki má egy ideje teccik (de a nevét se tom) és az uszodába szemeztünk meg rámvigyorgott:D Wikivel sétáltunk épp akk a medencéből.xd nem lehetette feltünő mert ahogy észrevettem h néz nem mertem ránézniXD kb. két méter volt köztünkXD Wiki meg nézte és mondta h épp rámnézXD de jó hangosan szóval szerintem ő is meghallotta:$xD nah mind1 az a lényeg h édes volt:$$$xD Am meg voltunk a Tescoba anyával és vettünk nekem egy csőnadrágot meg egy tök zsíír inget:D anyának meg 3 pólót de tök jól néznek ki:D és még jól is áll rajtunk:DD xd Am meg kaptam egy matek tz. 1-est-.-" annak naon örültemXD am naon más nem voltXD gyorsan eltelt ez a nap de naon jó volt azt tudom:D meg még egy két röhögés is volt(szokás szerint)xD meg aki tudja a lábujjon járós sztorit annak ez is szól.XD elmondhatom elég gusztustalan de nem akarom leírni me elég cink:SXD nah asszem kb. ennyi elég lesz.xD szóval szijasztok:D

1 megjegyzés:

  1. 1-es lett a matekod? Mi volt abba a nagyon nehéz?? XD nekem 5-ös lett :P jó mondjuk én szoktam tanulni is! :P

    VálaszTörlés