Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. március 15., kedd

xd

Hát ma is naon érdekes nap volt.xd jöttek hozzánk egyszerre vagy ötenXD és hát nekünk azé nem olyan naon nagy a házunk (kertes házunk van de bent elég kicsi a férőhely) és akk tömörülés volt h nem mertem kijönni a szobábólxD meg ráadásul akk keltem fel amikor jöttekXD és hát akk elég bamba fejem lehetettxd csak egy volt a bibi... hogy majdnem egy órát itt voltak én meg majdnem bepisiltem.xd utána meg amikor elmentek szaladtam én is a wc-re meg anya isXDXD anya győzött...-.-"xD később meg a szomszédba vágták le a fájuknak az egyik ágát ami a mi kertünkbe is átnyúlt..xd és amikor levágták akk lerántották a kábeltXD rádaásul a tv kábelt:O:O de szerencse nem szakadt el meg semmi csak ki lett rántva a padlásnál de azt gyorsan meg tudták csinálni a szomszéd meg az egyik haverjaXD de képzeljétek épp Simpson család ment a tvbexd örültem h nem ment el az adás me abba belehaltam volnaXDXDXD meg délután kertészkedtemxD a nagy kertbe(van kicsi isXD)  a rózsákat metszettem meg az orgonafát.xd de persze a gallyakat ott hagytam me ahhoz má lusta voltam h összeszedjem.xd meg még a szomszédasszonnyal is leálltam beszélgetniXD leszidta Oriont meg Fincit(két macskánkxd) me mindig átmennek hozzá és lespriccelik a virágait (lepisilik cs h ők fiúk spriccelnek és naon büdösXD). Most este meg tata elkezdte piszkálni a vércukorszint mérőjét...xd me lemerült benne az elem.xd és tiszta ideg volt me nem akart akk se működni amikor kicserélte az elemet.xd (különböző elemet rakott bele és ez volt a baj.xd) és mi ott fél órán át próbáltuk megcsinálni de nem tudtunk rájönni h mi a baja.xd utána az én okos eszembe bejött h lehet h az a baj h nem egyforma az elem:O és téll az volt a bajXD beleraktunk ugyanolyan elemet és láss csodát jó lett:DDxd tata naon meg örült XD többször adott nekem puszit(pedig ő nem valami puszilkodós alak..xd inkább morcos meg ordítósXD szóval ez nagyszám:DXD). Meg anya ma naon sokat dolgozott:o és még fog is pedig má mindjárt 23:00-van:O alig tudtam idejönni a géphezXD (csak mostXD). Am ezenkívül naon más nem történt szóval szijasztok;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése