Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. június 24., péntek

Nah vége a 8.d-nek:(

Az igazi barát az, akivel megoszthatod örömöd és bánatod, és akivel a legjelentéktelenebb dolgoknak is együtt tudtok örülni.
Ma volt az évzáró... naon jól elülyültük a többiekkel.xD de azé bennem volt a fájdalom h sokukat többé nem látom:'( am képzeljétek az volt h nagy szél volt és kicsapta az ablakot a szél én meg azt hittem hülye fejjel h ki repült az ablak és már vártam a fejemen a koppanást.XDXDXDXDXD nah az dúrva volt o.O Meg Wiki meg Bogi tettek egy ígéretet h az évzárón bemennek a fiú wcbe o.O (nemtommiért.XD) De a végén nem mentek be mert minden wcnél volt ott valaki.XDXDXDD nah utána meg eljöttünk a suliból.. és Wikivel leültünk a buszmegállóba és hülyültünk.xD vicces volt naon.xD Főleg amikor elkezdtünk integetni a buszosoknak és egyszer cs észrvettük h annak a gyereknek is integettem akibe régebben szerelmes voltam.XDXDXDXD az nagy volt.xD nah kb. ennyi volt az utolsó élményem az osztályommal... a további már csak baráti élmény lesz és nem osztálytársi:) nah de ha érdekel h mienek lett az év végi jegyeim akk figyelj.xD
magatartás:4 (hát igen a jó kislány.XD)
szorgalom:3.xD
nyelvtan:3
irodalom:4:DD
töri:3
angol:4
matek:2 (majdnem megbuktam:S)
infó:5
fizika:2
biosz:3
kémia:3
föci:3
ének:5
rajz:4 (bár nem tom miért mert cs ötöseim voltak o.O)
technika:5
tesi:3 (mert sok minden alól fel voltam mentve=/ bár ha nem lettem volna akk is vall 3-as lett volna.xD)
höh.xd és ahogy számoltam az átlagom: 3.1875 XD hát ez most elég gyengécske lett.XDXD
Nah de most egyelőre ennyit:D szóval szijasztok:D és by by 8/D :)♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése