Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. június 2., szombat

No szerelem, önkéntesség és a többi esemény :P

Én és Adri :)) ( a megígért kép :D)
Hát ez a hét elég érdekes volt.. rájöttem hogy nincs kedvem szerelmesnek lenni mert ami nem megy azt ne erőltessük.. ezért blokkoltam az érzéseimet és tök jól vok :D Ma mentünk Körtvélyesre szemetet szedni a Te Szedd országos önkéntes szemétszedés alkalmából :)) nagyon jó volt élveztem :D igaz eléggé kifáradtam meg fáj a derekam meg majdnem bepisiltem de akkor is jó volt :D Már alapból a környezet is szép volt mivel ott voltunk az élő Tiszánál és az erdőkbe bolyongtunk :)) Én több szemétre számítottam hogy lesz, de örömmel láttam hogy nem sok szemét gyűlt össze :) Láttunk cuki állatokat is mint pl.: gólya (ott szállt le előttünk és épp megevett egy kígyót xd) meg egy egész erdei pocok családot :)) ott volt az anyuka meg sok újszülött kis rózsaszín pocok *-* csak az a baj hogy pont egy szemétkupac közepére születtek és a rendezők úgy látták jónak hogy azokat a szemeteket is el kell vinni és az anyuka elszaladt a picik meg ott maradtak :/ remélem azért pár darab túl élte! meg láttunk még pár szép madarat és érdekes rovarokat >< meg találtunk egy teknős csontvázat :O az durva volt..xd el is hoztuk a felső páncélját >< meg olyan jó volt ott a nagy dzsumbujban mászkálni a faágakon meg minden xd volt pár nagyon szép fa is *-* majd töltök fel egyet mert csináltunk az egyiknél egy közös képet Adrival :3 apropó Adri és faág..xDDDD épp vittük vissza a teli zsákot a kitaposott úton és egy helyen keresztbe állt egy nagyobb fadarab.. erre meg rám szól hogy vigyázzak fel ne bukjak.. oké én láttam ki is kerültem, erre meg ő bukott fel benne xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD szóval grat (y) xD Hát igen.. a profik már csak így csinálják :D meg amikor bicikliztünk több helyen volt elég meredek lejtő és mi azon le is mentünk de voltak páran akik olyan értelem dúsak voltak hogy megálltak a lejtő közepén és nekem meg nem volt jó a fékem...xDDD de nem mentem nekik csak ráestem Adrira xDD szóval szép látvány lehettünk xd meg belementem egy bicikli kerék nyomba ahol szintén majdnem elestem..xd de nem estem el szerencsére csak felcsapódott a bicikli nyomba lévő sáros víz.. szóval tiszta sár lett a nadrágom meg a cipőm..:D úú meg a biciklikkel is volt nagy variálás.. mert Orsi az Székkutason lakik és ő nem tudta elhozni a bicóját ezért az egyik 11.estől kértük el és ő még pénteken odaadta :P Nah azt be kellett rakni a másik lakásunk tárolójába :P meg még megnéztem Orsi foci edzését Adrival :P ( Orsi edzője helyes :$ xDD) ma reggel meg hamarabb kellett menni hogy kivegyük a bicót.. meg utána mentünk a Kossuth térre ahol Adri bejelentette hogy nem tudott hozni hatósági mellényt (azt mondták h az kötelező..xd) szóval elmentünk az egyik kínai bolthoz de az meg fél órával később nyitott ki.. xD mondjuk pont el tudtunk volna menni mert utána nagyon sokat kellett várni mert volt egy "kis" csúszás xD elmentünk egy boltba ott vettünk üccsit meg csokit..xD Ja és am NYÁR van :OOO nekem tegnap este esett le hogy június van és hogy az már NYÁR :( Jövőhét végén osztálykirándulás..xd semmi kedvem nincs már hozzá xdd de ezzel nem vok egyedül..:P na mind1 am biztos jó lesz :D ott is készül biztosan sok kép *-* xD szóval az már jó :D ÁÁ az volt hogy most pénteken írom meg a tz javítómat de elmaradt a matek mert a tanárokat ünneplők akkor gyakoroltak és a matek tanár készítette fel őket vagy mi xd na nem baj legalább még marad időm tanulni..:P LOOOL friss hír..xd tata kidobta anya kajáját..xd velős csontot xddd anya kivette hűlni, nem látszódott amúgy hogy velős csont.. és tata meg azt hitte hogy csak anya megint ott hagyta a megrágott kaját xDDD erre meg kidobta a kutyáknak xDDDDDDDDDDDDDDDDD (y) anya pedig erre várt egész este hogy megegye xD szegény :( xD Na mást nagyon nem tok mesélni (de szerintem ennyi is bőven elég..xD) szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése