Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. június 23., szombat

Sorsdöntő napok.. Egy új élet kezdete?

Ez alatt a pár nap alatt történt pár sorsdöntő fordulat az életemben.. Főleg az utóbbi 3 napban, ugyanis 3 napja minden hajnalban 4-től 5-ig edzek folyamatosan (fogyás és erősödés reményében :D). Tegnap előtt voltunk anya orvosánál a kórházban és nagyon úgy tűnik hogy tényleg rákos..:'((( De az is lehet hogy csak félre diagnosztizálták.. vagy nem is olyan súlyos a dolog mint azt mondják (a Vásárhelyi kórháznál nem ez lenne az első eset -.-") Ez ledöbbentette az egész családot meg az ismerősöket is.. de anya a vártnál jobban kezeli a helyzetet :) Persze ő is aggódik, de azt mondta hogy nem maga a betegség miatt, hanem a kezelések miatt..o.O (mondjuk érthető mert mindenki azt mondja hogy a kemoterápiát még a legrosszabb ellenségének se ajánlaná :S) Utána elmentünk sütit venni a kórházzal szembeni cukrászdába (vigasz díj :D) és hazajöttünk és beszéltük hogy mi legyen.. anya még a fbon is beszélt az egyik szerb ismerősével (az ő anyja is rákos volt és szinte teljesen ő gyógyította ki belőle, vegyész a gyerek és nagyon ért a természetgyógyászathoz :)) és arra jutottak hogy anya elhatározta hogy nem eszik több húst (vagy csak keveset és ritkán) minimum fél évig és én is elhatároztam hogy én is ezt fogom csinálni, mert így ez neki is könnyebb és legalább így én is többet fogyhatok. :) Próbálkozunk, próbálkozunk.. de anya már elkezdte azt a "kicsi" húsevést.. de azért próbálom noszogatni hogy még se egyen :) én már több mint 24 órája nem ettem húst (jó tudom ez nektek nem nagy szó, de mi húst hússal ettünk szóval nekem igen :D) Olyan jó lenne ha anya is meggyógyulna teljesen ♥, meg sikerülne betartani ezt az egészséges életmódot meg minden :) mert érte már baj ezt a családot elég.. és anyával mi se vagyunk valami nádszál termetek szóval ránk férne az egészségesebb élet meg a fogyás :) reménykedjünk.. szurkoljatok :DD Más hírrel most nem tok szolgálni, mert nem jut eszembe semmi..>< (pedig amikor leültem a gép elé annyi minden a fejembe volt >< na mind1 :D a lényeget leírtam :))

 

1 perc pihenő azért néha kell..:D (ma reggel csináltam "edzésnél", jó tudom nem a legszebb de akkor is én vagyok :D )

UI.: LOL amikor ott voltunk az orvosnál (nőgyógyásznál) akkor volt ott egy cigány csaj is az anyukájával.. nem tudtuk miért vannak ott.. nem is nagyon érdekelt.. de képzeljétek hogy hallottam amikor beszélték a nővérrel hogy a kis csaj terhes :O ráadásul 13 éves o.O (y) nem nézett ki annyinak de annyi éves volt.. ez azért durva.. ő se tudta elég korán kezdeni..xd meg Orsi szóba se áll velem..o.O nem tudom miért.. nem mondja el.. az egyik nap még normálisan beszélünk, hülyülünk meg minden utána másnap meg válaszolni se hajlandó.. o.O nah kösz (y) de hétfőn meg kedden úgy is jön a nyári gyakorlat.. ott muszáj lesz beszélnie..xd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése