Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. június 17., vasárnap

Ó..IÓ..CIÓ..ÁCIÓ..KÁCIÓ..AKÁCIÓ..VAKÁCIÓ!! :D

Pénteken csak 11-ig voltunk suliba, utána még Orsival és Adrival elmentünk a Csucsuba fagyizni és utána meg elkezdődött a VAKÁCIÓ!!! :DDD :( (alig láttam ♥ :( xD) az nap nagyon nem is csináltam mást csak aludtam meg kockultam..xd bár 8 körül elmentem a Tescoba mert akk olcsóbb a kínai kaja xD és ott láttam pár percig :3♥ xD utána haza jöttem és zabáltunk anyával x'D A másnap már jóval izgalmasabb volt..:D Az egész már reggel 6-kor elkezdődött ugyanis az nap volt Adri hugának, Juditnak a ballagásra :)) Szóval  felkeltem, felöltöztem, kisminkeltem magam és elindultam fél8-kor :)) Szerencsésen oda értem :DD nem gondoltam volna hogy egyből oda találok, de sikerült :D Jó ott voltam 10-11-ig kb és utána hazajöttem.. visszafeküdtem aludni kb 2 órát mikor anya felkeltett hogy, feljött Melinda fbra..xD Vele muszály volt beszélnem mert Rock napja volt tegnap és mentünk 6-kor koncertre és meg se beszéltük hogy, hogy legyen..:D Nah megbeszéltünk és fél6-kor találkoztunk is a Kossuth téren :)) Utána elmentünk a Csucsuba fagyizni (finom volt!!) és elkezdtük megkeresni azt a kocsmát ahol az a buli lesz xd gyorsan megtaláltuk mert követtóük az előttünk haladó fiatalokat... Egy darabig még kint álltunk, de utána végül bementünk és leültünk.. akkor még alig volt valami.. és még a zene is elég rossz volt..>< De ahogy egyre később lett egyre többen jöttek és egyre jobb is volt a zene is :)) kb 11-ig maradtunk ott max negyed12-ig xD Elmentünk a Tescoba ott vettünk chipset és indultunk hozzánk hazafele :)) Itt elég rövid ideig maradtunk mert anya ki volt borulva...xd rossz napja volt..:/ Elmentünk sétálni és tök jó volt a sötétbe a nagy csendbe sétálni :)) Melinda az minden macskához odament xDDD vicces volt :D de csak egyet tudott megsimogatni >< Fúúj a bulira visszatérve, ittam egy korty sört csak megkóstolni.. kár volt mert majdnem odahánytam >< nem nekem való ez az alkoholizálás szerencsére :) Nah sétáltunk még jó sokáig és kb 3-kor oda értünk a buszmegállóhoz is végre.. és oda leültünk, vártuk a buszt, közbe meg beszélgettünk :) vártunk, vártunk de nem jött busz.. félkor kellett volna jönnie mert a múltkor is akkor jött.. de nem jött fél4-kor..>< ugyanis az volt kiírva hogy fél5-kor jön..>< nah jóvan... én azt hittem meghalok..>< így is már minden bajom volt mert fájt a szemem meg a fülem is sípolt előtte (akkorra már nem xd) meg fáradt is voltam nagyon meg éhes meg szomjas meg az orrom is fojt szóval nekem muszáj volt hazajönni mert már nem bírtam volna ott egy órát várni >< Melinda az meg megint elment a Tescoba és vett kaját meg nemtom mit csinált utána, de sikeresen hazaért :)) olyan szép volt az ég amikor jöttem haza :)) a horizont alja narancssárga volt, felette lilás és a felett meg még kék :) és még ott volt a hold is vékony C alakban :)) olyan szép volt *o* Amikor meg hazaértem nem csináltam semmit csak lefeküdtem és aludtam xDD ma meg du. fél4 körül fel is keltem (y) de nem nagyon csináltam semmitse azóta csak ettem meg csináltam meggyes csokis sütit :)) (finom *o*) xD Ma este, vagyis holnap hajnalba élőbe lesz a No Way Out (WWE) :)) lehet hogy azt majd megnézem.. bár nemtom hogy a net hogy fogja tölteni mert elég lassú :S Csináltam új kinézetet a blogon (gondolom észrevettétek xd) mert a statisztikák (a szavazás) úgy mutatja hogy nem tetszik a blog nektek :S (3 szavazatból 2 nem :() bár mivel ennyiszer meg lett nyitva a blog, reménykedek benne hogy sokaknak tetszik :)) Nah most megyek sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése