Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. június 11., hétfő

Osztálykirándulás --> Sziksóstó 9/d és Happy Hétfő *-*


Enni vagy nem enni.. ez itt a kérdés ><
Vízilabda 4ever xDD
Szombat este készült :) (saját)
Hát elég érdekes volt ez az osztály kirándulás.. én másra számítottam de így se lett rossz :) Több embert megismertem igazából és szerencsére legtöbbeket a pozitív oldalukról :) Nah kezdjük is az elejétől.. Reggel olyan nehéz volt eljutni azzal a nagy csomaggal a buszmegállóig mert tata nem tudott elvinni kocsival ezért bicajjal kellett mennem amit be is zártam a sulival szemben lévő lakásunkba, ott utána találkoztam Andival, őt elkísértem a koleszig és utána együtt mentünk a buszmegbe és ott szenvedtünk mert mindkettőnk cucca nehéz volt..xdd ott vártunk az egész osztállyal egy darabig és utána go Szeged Mars tér.. ott kellett 45 percet várnunk a buszra ami elvitt Sziksóstóra.. De mi feltaláltuk magunkat... elkezdtük etetni a galambokat..xd a végén 20-30 darab ott volt már..xD szépek lehettünk :D de legalább jól szórakoztunk és a galambok is jól laktak :D Utána végre jött a busz és irány Sziksóstó.. Oda érve megint csak szenvedés következett mert nagyon meleg volt és még mindig a cuccokat kellett cipelni meg minden.. be kellett pakolni a házakba.. meg segítettünk felépíteni a sátrakat is mert Józsinak és Csabának sehogy se sikerült..xD Végül felépítettük és egy kis idő múlva mentünk is fürdeni a tóba..:D Meglepő volt mert olyan volt mint ha egy nagyon nagy medencébe mentünk volna bele ahol vannak halak meg békák >< meg volt két csúszda is ahol jó páran meg is sérültünk mert elég érdekesen lett megtervezve de azért jól szórakoztunk..:D A víz meglepően hideg volt.. de azért jól esett :D Sok kép készült..:D szóval aki az ismim fbon az tudja hol keresse.. aki meg nem az nézze meg itt (igaz itt nincs sok kép de azért megteszi..:D http://www.facebook.com/pages/I-am-the-Angel/234576549946601 :) Utána egyre később lett ki is jöttünk a vízből felöltöztünk meg száradtunk meg sétálgattunk össze vissza.. felderítettük a terepet :D Utána kellett segíteni a vacsi készítésbe is, mivel nekünk kellett csinálni tábortűz felett szalonnát, krumplit, hagymát stb..xd az is jó volt.. bár én a szalonnát nem annyira szeretem de azért jó volt.xD Utána meg megint elmentünk sétálni.. elmentünk a játszótérre Orsival meg Adrival.. ott jó sokáig elidőztünk de jó volt :DD Adri visszament egy kicsivel hamarabb mi meg felhívtuk rejtett számon és beleordítottunk a telefonba xDD vicces volt xDD de azt mondta hogy nem ilyedt meg.. de akk is jó volt xD Utána visszamentünk.. leültünk a tábortűz köré beszélgettünk egy kicsit és utána megint elmentünk sétálni Orsival meg Jankával :) Visszamentünk és láttuk hogy Adri az már bent alszik a szobába és legugoltunk az ablak alá és megint felhívtuk rejtett számon és beleordítottunk xDDD vicces volt xDD Végül ott maradtunk a tábortűznél.. én egész éjjel/hajnalba nem aludtam semmit hanem pár gyerekkel fent voltunk :)) Igaz hogy csak én meg Józsi voltunk fent folyamatosan de mindig cserélődtek ott a gyerekek :D sokáig úgy volt hogy Edina, Kriszti, Marci, Krisztofer, 2 Ricsi, Zsolt, Dávid, Zsiga, Józsi és én xD de ők néha elmentek és visszajöttek szóval volt elég nagy mozgás de azért sokáig bírtuk :) meg jött Robin is, Kriszti is, Csaba is..xD szóval el voltunk :)) Vicces volt mert Ricsi, Zsolti meg Krisztofer egy sátorba voltak és Krisztofer hamarabb elment aludni, de fél5 fele Zsolték is elmentek aludni, ezzel felébresztve Krisztofert és ő meg kijött..xd egy idő után Csaba is felkelt és ő is kijött és értelmes ötlet alapján ráborítottuk a sátrat Zsoltra meg Ricsire xDDDD szegények nem is tudták mi van mert mind a ketten bealudtak xDDD oszt mi meg ott tobozzal dobáltuk őket meg rájuk borítottuk a sátrat meg elkezdte valamelyik ész rugdosni is őket (persze nem nagy erővel :)) szóval értelmes dolog volt ez...xD utána végre kimásztak az összedőlt sátor alól és hülyültünk egy darabig..xd utána felállították a sátrat és bement Krisztofer aludni.. de Zsoltiék kitalálták azt hogy Krisztoferre is döntsük rá a sátrat, így meg is tettük xDD De ő aludt tovább az összedőlt sátor alatt xDDD Utána Józsi elment aludni.. vagyis csak próbált mert neki is ez lett a végzete.. szóval rá is rádöntöttük a sátrat..xD Utána meg ott beszélgettünk és minden egyes perc olyan volt mint ha egy óra telt volna el xD nagyon lassan telt az idő..:P de nem is volt az olyan nagy baj szerintem :)) Utána Zsolti körbe ment 6-7 óra fele és elkezdett ordibálni, felkeltve sok embert xDD Utána mindenki elkezdett reggelizni, kipakoltunk a szobákból, meg megint mentünk fürdeni.. én meg ahogy kentem be magam naptejjel észreveszem hogy van rajtam 3 kullancs xDD (y) nagyon jó.. de szerencsére ott ki is tudták venni az úszómesterek vagy nemtom kik voltak azok xD Utána már nagyon nem volt kedvem menni úszni ezért ink csak kint ültem és beszélgettem a többiekkel meg képeket csináltam még :)) utána meg visszaöltöztem és mentünk ebédelni.. nah ott nagyon bezabáltam xDDD de am finom volt mert mindenki kapott egy rántott sajtot, rántotthúst meg krumplit és rizst.. meg tartármártást csak azt nekem pont nem adtak -.- de Adri adott a sajátjátból szóval ok :D és azért zabáltam be annyira mert még Robin és Fanni is oda adták a rántott húsait.. xD és nem volt szívem azokat a finom falatokat ott hagyni ezért azokat is megettem xDDD Azt hittem meghalok xD de legalább finom volt :3 xD meg olyan meleg volt.. azt hittem szétposhadok..xd bár ezzel a gondolattal nem én voltam az egyetlen..:D utána eltet egy kis idő.. még csavarogtunk meg beszélgettünk és indulás haza.. de előtte még Józsi megivott egyszerre 1,5 l vizet amitől be is okádott xDD (y) mondtuk neki h nem kéne annyit innia egyszerre de nem érdekelte.. csak azért is megitta (y) xD nah jó.. utána meg rögtön mentünk is a buszra hazafele..xd ott neki is meg nekem is egész végig hányingerünk volt..xD de szerencse egyikünk se hányt be..xd az még szép lett volna xD Ezután nagy nehezen hazajöttem (ugye mert biciklivel voltam) meg kajáltam egy kicsit és aludtam..xD és aludtam meg aludtam xD Utána este felkeltem fent voltam egy kicsit mert vihar volt (készítettem villámos képeket is, ezt is megtaláljátok az oldalamon) de utána megint bealudtam xD Kár volt mert csak azután jött a nagy vihar :OO volt nagy jégeső meg minden és én meg ezt szépen és igényesen átaludtam xD (y) utána a vasárnapot is nagyjából végig aludtam xDD Hétfőn meg tiszta üdén keltem :D Reggel mentem suliba nem volt semmi xd Utána láttam a jó testű gyereket és boldog voltam xD (jah meg péntek reggel amikor a biciklit raktam le akkor is láttam :3) xD meg elmaradt a matek óránk és Vikiéknek meg 10-ig volt vizsga (tudjátok ők NLGsek és most év végén vizsgázni kell minden gimisnek :P) és pont jól jött mert eljöttek akkorra :D és zsírkirályvolt *-* ráadásul a jótestű gyereknek épp tesi órája volt és kint az udvaron félmeztelenül fociztak *-* xDD szóval volt mit nézni..xD nem volt feltünő.. xdd áá.. csak ahogy kimentek mi is mentünk utána..xD De am a gyerek sejthet ám valamit h teccik nekem.. mert a barátja mindig szól neki ha nézem vagy ha egyáltalán ott vok..xd és mind a ketten oda néznek meg minden xD (de lehet h ezt az egészet csak beképzelem és teljesen más miatt néznek oda meg minden de nembaj jobb ezt hinni xDD) :3 xD Nah mind1.. az angol óránk is elmaradt és már kezdtem örülni h arra se kell bemenni és akk Vikiék maradnak még 1 órát, de nem mert egy helyettesítő tanár bejött..-.- de nemtom mé me nem volt semmi értelme mert nem is angoloztunk meg semmi csak ültünk a poshadásba..xd jah meg képzeljétek :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD amikor ott voltak Vikiék pont akkor tudtam meg hogy nem bukok meg matekból :DDDDDD ugyanis kaptam egy tz 4-est meg egy 5-öst és így 2,11 lett az átlagom :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD szóval istenkirályságvan :3333 annyira boldog voltam :DD ez a nap volt már nem tom mióta a legjobb :DD Úristen gondoljatok bele hogy már csak 4 nap van a suliból..:O :(( :/ nah mind1 mára ennyi jutott xDD (szerintem bőven elég xDD) sziasztok ;D
UI.: Olyan cukik a kismauk *-*♥♥ Csak fájdalmas ha az ember lábán másznak fel xD♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése