Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. május 27., hétfő

Beteg vagyok.... De van süti *o* meg Milka :3

Ilyen óriás Milkát kaptam, és olyan finooom *-*
Az elmúlt pár hétben nem történt olyan sok minden... főleg nem a suliban >< Csak a szokványos szenvedés és szemezések ...-al xDD Bár már az se az igazi :/ Már új ... van úgy érzem >< Csak ő most nem volt suliba az utóbbi pár napban, szóval nem volt így semmi..>< Mondjuk ma én se voltam, ugyanis reggel rosszul éreztem magam.. és hát szerencsére nem mentem iskolába, mert pár órával később minden kijött aminek ki kellett jönnie.. ha értitek mire gondolok xD (Csütörtökig kiírtak :3 de szerintem már Szerdán mék suliba mert kompetencia írás lesz ><) De nyugi... Már jól vagyok ;) Nagyjából.. :D Azért jó is volt a mai napban... Jöttek Battonyáról rokonok, és hoztak süti *o* Olyan finom volt :3 Csak már elfogyott :c Epres tortát hoztak, meg valami habos sütit, ami anya kedvence :D Meg hoztak Milkát *-* Meg kaptam pénzt :3 Anyával elmentünk és vettünk nekem egy nyakláncot, meg ismét vettünk pár db. gyűrűt *-* Wáá olyan jót találtam *-* Acél vagy nem tudom milyen gyűrű és hát ilyen karika, de van rá vésve halálfejek, meg lehet a gyűrű felső részét forgatni.. xD (nem tudom értelmesen elmagyarázni bocsi, de olyan jó *-*). Az elmúlt héten történt rossz dolog is.. Az egyik kiscicánk elpusztult, és nagyon úgy tűnik, hogy egy másik is elfog nemsokára :'( Pedig olyan husmák :c Annyira sajnálom őket :c Voltunk Pénteken Melindával koncerten.. hát nem volt valami nagy cucc.. de legalább nem otthon döglöttünk >< Nem voltunk ott végig.. mert már majdnem bealudtunk... De mi is értelmesek voltunk, amikor a "legjobb" együttes jött, mi akkor mentünk el a Tescoba x'D De majd most hétvégétől kezdve nagyon jó koncertek lesznek *o* Wááá annyira várom már :DDDD :3 Jó lesz :3 Nagyon jóóóó lesz :3 :D Fúú tegnap megnéztem a Viasat 6-on a WM29-et, ugyanis a meccseket nem nagyon láttam, csak az első párat.. és jó volt :DD Nagyszerű előadás volt :) Sokan lehordták, hogy ilyen rossz volt, meg olyan rossz volt.. de szerintem csak azért, mert nem épp a kedvencük győzött..>< De a mozdulatok nagyon jók voltak :)) Na de mostan nem tudok mást írni...xd Szóóóval sziasztok ;D
ezek a koncertek voltak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése