Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. május 20., hétfő

Eboltás, HCW és egyéb..:D

itt a jegyem :3
A plakát :D
Fúú ezen a héten sok minden történt..>< Ezért is nem írtam, mert legtöbbször ahogy hazaértem már be is vágtam a szundit..><  Egész héten eboltáson voltam, a mezgés osztályokból lehetett menni, ezért úgy voltam vele, hogy úgy is szeretem a kutyákat, szóval miért ne? :D Nagyon jó volt ^^ Sok új embert, és természetesen rengeteg új kutyát "ismertem" meg :) Az volt a feladat, hogy minden információt leírni a kutyákról, meg az eboltási könyvbe irkálni :P szóval nem volt olyan bonyolult...:D A suliba nem sok újdonság történt... kiderült hogy mégis kell osztályozóvizsgát tennem gyógytesiből (y), meg bukásra állok matekból.. de ezt eddig is tudtuk >< A szerelmi életem jelen pillanatban is a béka feneke alatt van, szóval nagy változások abban nem történtek >< Tegnap előtti nap nagyon hosszú volt... Reggel 7-re mentünk Orsival, Adrival és Vikivel eboltásra, utána mentünk Orsival fel az Intersparhoz mert maradt még 2 órája, és ezért megnéztük mi van ott, meg elmentünk a Tescoba >< meg az Intersparba persze >< Utána találkoztam Melindával, vele is elmentünk az Intersparhoz megnézni a kutyákat, meg utána ismét vissza a Tescoba pólót venni..xD Utána mentünk a buszpályaudvarra, mert egyik haverommal (Milánnal) mentünk Szegedre, a HCW Szupershow-t megnézni..:P Nem volt valami jó...xd a tavalyi jobb volt szerintem.. Ráadásul a kedvencemtől is elvették az övet.. :S és még rosszul is lettem a végére, szóval csupa jó volt xDD De azért jobb volt mint itthon gubbasztani.. legalább a társaság jó volt :D Hazaértem este 11 után... szóval reggel 6:30-tól kb. 23:20-ig nem voltam itthon...xD Kicsit kifáradtam..:D "kicsit" xD A tegnapi napot végig ejtőztem xD Ma meg megyünk Melindával a kutyakozmetikushoz, mert Félixet már rendbe kellene hozni..:D Erről jut eszembe, ma kapták meg a kutyák a chipet meg a védőoltást...xd jó drága volt, de muszáj..:/ Ja meg még szerintem erről nem is tudtok... Született 10 kismacska :DDDDDDDDDDD egyszer született 3, utána megint 3 és végül 4 xDDD Kicsit, sok ez így egyszerre, de nagyon aranyosak ^^ az első két alomnak már kinyílt a szeme :3 most már csak a 4-es ikrek vannak hátra :D De nagyon szépek :3 Imádom őket :3 Hajnalba volt a Extreme Rules :)) Szóval jönnek majd erről is a hírek, de azok majd később, mert már el kell kezdeni készülődni :D Na sziasztok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése