Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. május 29., szerda

Érdemes végigcsinálni...! :)

Nem vagyok egyszerű! Csalódtam már olyan emberben, akiben teljesen megbíztam. Nevettem már a könnyeken és könnyeztem a saját nevetésemen.Ütöttek-álltam, rúgtak-tovább tűrtem és nem ejtett rajtam sebet egyetlen pofon sem! Kitéptem a szívem és odaadtam annak aki nem érdemelte meg, máskor olyan elől zártam el azt,a ki mindent megtenne értem. Megtanultam megbocsájtani a megbocsájthatatlant és elfelejtettem amit más soha nem lenne képes! Tanultam és megbuktam, felálltam aztán újra földre rogytam. Éltem az életem, máskor temettem a lényem! Mégis itt vagyok! Készen arra,hogy megmutassam az élet lehet bármilyen kemény, igenis érdemes végigcsinálni..!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése