Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. október 20., vasárnap

Mellrák elleni biciklizés, rock koncert, szőlőszüret :D

Ezen a héten sok minden történt, de összességében amúgy meg semmi (y) Szóval pont jó volt x'D A hét elején semmi érdemleges nem nagyon történt, csak az, hogy írtam egy mezgé 4-est meg egy matek 3-ast, szóval istenkirály vagyok :DD Olyan okosnak éreztem magam x'D Meg már nem tudom melyik nap írtam 5-ös angol dogát, és akkor is olyan okosnak éreztem magam x'D Jó érzés okosnak érezni magamat xDD Pénteken a városban volt Mellrák elleni biciklizés, és kaptunk pólót is :3 De jó volt :DD Jó látni, hogy évről évre egyre többen jönnek :)) 
én vagyok az a fehér gombóc a piros biciklin x'D :3
a tegnapi koncert plakátja :D
Tegnap voltunk koncerten, jó volt :D, csak a vége fele már kicsit unalmas volt (majdnem bealudtam egy helyben (y)) xD De utána elmentünk a Tescoba jégkrémet enni (9 fok volt összesen, mi meg akkor ettünk.... van ám logikánk :D) ééés olyan finom volt :3 és érdekes volt, hogy nem is fáztam tőle >< :D Ma meg voltunk anyával az új lakásba szőlő szüreten.... olyan sok szőlő van ott, szedtünk egy ládányit, de meg se látszott, hogy szedtünk róla egy keveset is....xD Szóval jó volt (y) Úgy volt, hogy többen megyünk, de a végén csak mi ketten mentünk x'D (y) Na de mind1, most megyek sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése