Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. október 28., hétfő

Változás..:D

Hajnalban elmentem Félixxel sétálni, és miután visszajöttem, elkezdtem nézegetni a biciklimet, hogy lehet e neki valamit csinálni... Végül addig ügyeskedtem, hogy annyira sikerült kiegyenesíteni, hogy lehessen rajta menni :D Igaz még mindig görbe a kerék, és kicsit érdekes rajta menni, de az a lényeg, hogy megy :DDD Szóval nagyon profi vagyok xD Írtam is Klaudiáéknak, hogy nem akarnak e majd később a másik lakásba átjönni kicsit segíteni pakolni, mert így akkor lehetne ott Halloween buli :D Klau el is jött, és a konyhába rendet is raktunk, de a nagy szobába nagyon nem sikerült, mert nem tudtuk a bútorokat hova rakni...xD Elhívtunk egy használt cuccok kereskedőt (nem tudom most normálisan megfogalmazni xD), de nem nagyon kellett neki semmi :/ Ami kellett neki, az meg nagyon olcsón, szóval úgy voltunk vele, hogy akkor inkább maradjanak >< Majd valószínű holnap/holnapután megkérünk ismerősöket, hogy jöjjenek segíteni cipekedni :P és akkor minden rendben lesz >< Hajnalban megnéztem a Hell in a Cell-t aminek az eredményeit ki is raktam már ide :DDD Nekem nagyon tetszett :33 és külön plusz volt, hogy Miz és Natalya is szerepelt :DDD Mondjuk annak nem örülök, hogy Daniel Bryan és Brie Bella nem győzött, de hát ilyen ez :P Shawn Michaelsbe elég nagyon csalódtam.. de ez a show-biznisz xD De viszont gratula John Cenának, hogy sikerült megnyernie a Nehézsúlyú Világbajnoki címet :DD De mostanra ennyit, sziasztok ;)
The Miz ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése