Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. október 11., péntek

Unalmas (de szemezős :3) hét x'D

Az elmúlt napokban nem túl sok minden történt, ezért nem is írtam :P A suliba, szenvedés meg szemezés volt (de az sok ><) :3 xDD Voltam idegbeteg állat, meg bamba aki mindjárt elalszik, szóval csodás 5 nap áll mögöttem...:D Holnap megyünk koncertre, mondjuk nem várok túl sok mindent tőle, de hát na :D Voltunk már ezeknek a bandáknak a koncertjén, de nem volt valami nagy szám, de azért még is csak mondhatom, hogy nem voltam otthon Szombat este...xD Holnap még megyünk az új lakásba szőlőt szüretelni...:D Legalább is ez a szándékunk...:D Beszéltünk a szomszédasszonnyal, ő azt mondta h még nem annyira jó, de hát majd kiderül :D Aaaaaaa előző héten a sulival voltunk gyakorlaton szőlőszüreten, akkor majdnem levágtam 2 ujjamat, szóval jó volt...x'DD Hétfőn ne lepődjön meg senki, ha hiányozni fog egy-két ujjam x'DDD ÚÚÚ ma beálltam tesizni, mert nem akartam bent maradni pénteken délután +2 órára gyógyúszásra (mert akkor aznap 10 órám lenne °_°), és lőttem 3 gólt :3 Istenkirályvagyok x'D Jó volt.. :D Lehetne máskor is ilyen :D Élveztem xD már 2 éve nem tesiztem normálisan, szóval most ez téll jó volt :DD Élveztem :D  Ma jól megszívtuk, mert akartam kivenni a bankból pénzt, erre meg az automata benyelte a kártyát.... xD Utána fel kellett jönnie a bankhoz tatának, és ott közölték h a régi lakásunkba küldték ki az új kártyát (y) xD na jól van...:D Mind1 majd jövőhéten elmék érte és akk nem lesz cink xD Úúú azt hiszem h a jövőhét folyamán lesz egy két érdekesség, mert tervbe van véve valami...:D De erről már csak akkor fogok beszélni, ha be is következett xDD Na de most sziasztok :DDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése