Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. december 9., hétfő

Bocsi a lemaradásért..:P

Elnézést kérek a lemaradásért... de valahogy teljesen ki ment a fejemből, hogy nekem van egy blogom....x'DD Na de sok minden történt velem az elmúlt időben...:D Szinte az elmúlt időben alig voltam itthon délutánonként...xD minden napra jutott valami program :)) Ezért feltöltök nektek egy-két képet :DDD Kicsit karácsonyi hangulatú, de jó ez így :DDD


Fent voltunk a téren Vikivel meg Mónival, mert Móni hugának, Klaudiának fellépése volt :)) és hát készült egy két fénykép a város fája előtt :DD

Voltunk korizni tegnap...:D ÉS TÚLÉLTÜK xD én már 4 éve minimum nem koriztam, és alig bírtam állva maradni...xD De sikerült xD de olyan durva, hogy hogy elfelejtettem :O
Amúgy viszonylag jól alakulnak a dolgok manapság..:) Szóval most úgy mond minden rendben xD Aaaahhw képzeljétek...*-* Új órarendünk lett, és Hétfőnként csak 4 órám van :33 x'DD és ennek én most úgy örülök :333 x'DDD :DDDD Am megnéztem a Christmas Bounty-t, de angolul volt és nem sokat értettem belőle, ezért nem néztem végig, de amennyit néztem belőle az is nagyon jó volt *o* ♥♥ Ha nektek is tetszett, vagy még nem láttátok és meg akarjátok nézni, akkor katt a linkre :)) Az oldalon van a link, ahol megtudjátok nézni, és ha már ott vagytok akkor adhatnátok egy likeot ;D Christmas Bounty a Facebookon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése