Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. december 31., kedd

Új év, új lehetőségek :)

Mindjárt vége a 2013-as évnek és mindjárt itt van 2014 :)) (ezt jól megfogalmaztam...:D) és mint sokan mások, én is teszek újévi fogadalmakat..:) Azokat ugyan ide nem írom le, de remélhetőleg hamarosan a környezetemben élők észre fogják venni.. ha ugyan sikerül betartani őket..:D de remélem :) Ma este megyünk fel a térre, mert lesz utcabál meg tűzijáték :3 Szóval szerintem ez az este is jó lesz :DD Ám egy két infó az új évről, hogy mik vannak betervezve..::D az első amit nem pont én terveztem be, de elég jelentős pillanat a WWE-ben: Batista visszatér a Royal Rumble-n :D Mondjuk én nem annyira kedvelem őt, de sokan szeretik, szóval ez nagy hír :D Meg ha minden igaz, akkor tér vissza Sheamus is :)) utána "nagy" szerepet fogunk betölteni az év elején a városunkban (legfőképp anya), de a részletek még itt is titkosak ;D Remélhetőleg sikerül leérettségizni angolból és informatikából...:D Szeretném elkezdeni az autó vezetést is..:D ééés 2014-ben lesz a 18. szülinapom is :33 xD mondjuk nem annyira várom.. jobban szeretek "gyerek" lenni, de hát nem tudok ez ellen mit tenni..:D Több dolog jelen pillanatban nincs "előre tervezve", szóval majd az fog történni ami a "Nagy Könyvben" előre meg van írva :)) De remélem jó fejezet következik :D Mondjuk ez az év se volt vészes, de azért remélem a köv év jobb lesz :))) Remélem jövőre is ilyen szorgalmasan fogjátok olvasni a blogomat (bár az utóbbi időben eléggé megcsappant a létszám, de ezen szerintem könnyen lehet segíteni :D), na még rakok ki +1 bejegyzést, és utána sziasztok :DDD Jövőre találkozunk ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése