Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. május 25., szerda

:D

Nah ez a két nap is jó volt:D vagyis kicsit szokványos de volt már rosszabb is;D Tegnap a suli az szokásos volt (nagy röhögések meg ilyesmi...) Utána délután elmentünk Szimivel meg Klaudiával jég-kásázni de Diának haza kellett mennie ezért Szimivel egyedül maradtunk a házuk előtt:D jól elbeszélgettünk utána indultam vissza a suliba.. Ott megvártam Wikit meg Melindát és mentünk a kajoldába:P Ott is halálra röhögtük magunkat persze.xd Utána meg jött Anna és vele is beszélgettünk.xd Utána Wiki hazament, Anna elment valahova mi meg Melindával mentünk a suliba átöltözni ugyanis csoport fényképezés volt.xd Utána meg jött a többi oszt. társam is:D Fú tömegnyomor volt.xd naon kis helyre betömörítettek minket a fényképezéskor.xd mozogni se lehetett.xd ráadásul iszonyat meleg volt szóval már az ájulás szélén voltam...xdxdxdxd nah de kb. ennyit a tegnapi napról:D
Ma meg kompetenciát írtunk a suliba szóval az összes óra elmaradt:D A matek része húzós volt de a szövegértés jó volt:D Utána amikor meg vége lett elmentünk a kajoldába de útközbe megláttunk valami iszonyat édes dolgot az oviba*-* Egy kis madár ami még pölyhös volt ott volt lent a fűbe:DD de naon naon édes volt*-* pici és cuki és csipogott és júúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj*-*♥ legszívesebben hazahoztam volna.xD De azt azé még se lehet:) nah ott elvoltunk kb. 10 percet utána meg téll mentünk a kajoldába és oda is értünk.xd Ott meg elkezdtünk vicces embereken röhögni.XDXDXD volt egy koma aki kopasz volt és a homloka naon ránőtt a szemöldökére és halálosan vicces volt.xd meg volt egy másik akinek elég furán állt a szemeO.o Utána meg mentem a zenesuliba.. Ott a tanárnak meg egy másik gyereknek eljátszottam a vizsgaanyagot és szerencsére hibátlanul:D Utána elment a gyerek és még párszór lejátszottam a tanárnak utána meg megkérdezte tőlem h "el akarok menni vagy gyakorolhatunk még egy kicsit"... amióta megtudta h nem akarok jövőre gitározni azóta elég undok velem... utána mondtam h gyakoroljunk még és egy idő mulva ránéztem az órára és kérdezi tőlem h "most már bánod ugye h nem mentél el?" -.-" nah jóvan pénteken remélhetőleg levizsgázok utána meg asszem már csak az évzáróra kell menni szóval nincs para.xd nah de ennyit mára szijasztok;D

Boldog szülinapot Szimi!!!:D♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése