Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. május 7., szombat

:o

hétfő-kedd-szerda:
unalom:S
csütörtök: 
Ismét elkezdődött a tanítás... pedig mien jó volt itthon alukálni:DD de ez a nap elég rosszra sikerült... ugyanis sokan most tudtuk meg h az egyik oszt. társunknak meghalt az anyukája=(( és pont az nap volt a temetés és el is mentem rá.. meg az of, Zsófi meg Árpi... naon szomorú voltam utána me naon rossz volt végignézni='(( én majdnem végig sírtam az egészet:( most így visszagondolva is naon rossz=( am azon a napon naon más nem volt csak hát ez a szörnyűség megviselt naon:SS szóval ink. hagyjuk ezt a napot..



péntek:
az első órán (éneken) néztünk egy tökjó filmet Mozartról:Pxd az a film címe h Amadeus. de am téll jó.xd vicces is volt meg érdekes is meg egy kicsit szomorkás is:P utána meg két úszás óra volt... én nem úsztam me nem volt kedvem szóval mi (Melinda, Bogi, Gábor, Dóri) ott voltunk a könyvtárba.xd az első óra naon hosszan telt el de azé viszonylag jól elvoltunk.xd Melinda virág néniset jáccotXDXDXDXD, Bogi verset tanult, Gábor a telefonomon a videókat nézegette én meg bambultam ki a fejemből, Dóri meg telefonozott de az hozzánk se szólt...xd utána a második óra má elég gyorsan eltelt:D me néztünk két könyvet (ilyen világrekordos könyveket 2007 meg 2008vagy9 nem tom má.xd) és abba tök érdekes dolgok voltak meg naon vicccesek is meg gusztustalan képek is....xd és képzeljétek még volt benne pankrációs világrekord is, mind a kettőbe:D utána meg a többi óra viszonylag szokványos volt:P utána meg délután nem történt semmi.XD


ma(szombat): 
ez is elég szokványos nap... pihentem rengeteget utána meg takarítottam egy kicsit (kisebb nagyobb sikerekkel...xd) most meg gépezek egy ¸jó ideje de naon mást nem is tok mondani szóval szijasztok;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése