Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. május 29., vasárnap

úristen:DD az egyik legjobb hétvége:D

Hát ez a hétvége bekerül a legjobb hétvégék közé nálam:DD 
Tegnap: Reggel 10-kor elmentem a sportágválasztó napra a piac melletti stadionba:D Már ott volt Csaba és együtt vártuk Klaudiát és Mónikát (tesók) igazábol az volt h 10-re jönnek oda de a végén az lett h várni kellett rájuk fél órtátXD de jóvan mind1 kibírtuk:D Utána meg bementünk a stadionba és elkezdtünk sétálni össze vissza.xd meg leültünk Klaudiával a lépcsőre és kavicsot dobáltunk(vicces volt.XD) meg mindent megnéztünk igaz cs 1 dolgot próbáltam ki az íjászatot.xd úúú de az íj iszonyatosan megcsapta a kezemet 3x is.xd Azt hittem h be fog lilulni de szerencsére nem lilult be:D Utána meg elmentünk Diával a boltba ott vettünk elemózsiát utána meg újból sétáltunk és sétáltunk és sétáltunkXD ÚÚ most így visszagondolva rengeteget sétáltunk de nembaj me jóvolt naon:D Rengeteget beszéltünk meg mondta h majd hoz nekem együtteses pólót Olaszországból *-* ugyanis ma indultak olaszba 1 hétre:D a mázlistaXD De am ismét köszönöm neked:D:D♥ tom mondtad h ne köszönjem de akk is köszi:D♥ nah de kb. ennyi volt a tegnapi nap.. mondjuk így leírva elég uncsinak tűnhet de higgyétek el nekem h naon de naon jó volt:D

Ma: hát ez a mai nap még sokkal de sokkal jobb volt:D ugyanis az Anti Fitness Club ma itt koncertezett 4-órától:DD Természetesen én meg Melinda elmentünk rá:D és naon jó volt.xd az volt a legviccesebb amikor Tomi lefejelte a mikrofont és naon meglepődött.xDXDXD meg amikor majdnem elesett valaminXD óh de haljanak éhen h mi felénk nem dobtak semmi szuvenírt:D bezzeg amarra dobtag valami kis fost meg a dob ütőket:O felfogtátok a DOBÜTŐKET!!!!xd Mondjuk nem tom h mit kezdtem volna vele de azé jó lett volna:D Nah Melindával megbeszéltük h jún.17-én v mikor lesz Szegeden koncijuk és arra elmegyünk és a legelső sorba  fogunk lenni és elkapjuk azt amit dobnakXDXDXD Jah meg megfogdossuk Tomi lábát.XD mint most a többi lány a mai koncin.xD az is vicces volt.XD jah és csináltam képeket is mondjuk azt nem tom most felrakni technikai okok miatt majd legfejebb máskor;D egy két kép tök jól sikerült:D nah de kb. ennyi volt a koncin.xd utána elmentünk a Tescoba és vettünk jégkrémet meg én Spritet és Melinda meg Coca-Colát.XD finom volt csak az volt a baj h az itókátol egy idő után megfájdult a hasunkXD nah mind1 túléljük:D már nekem el is múlt és szerintem má neki is:D de ha nem akk jobbulást:D mondjuk nekem meg neki is a lába fáj.xd szóval akk így is úgy is jobbulást:D 
Jah és képzeljétek pénteken levizsgáztam gitárból:D remélem jó jegyet kapok ráXD 
Nah de ennyit mára szóval szijasztok;D

Ui.: a barátnőm is elkezdett írogatni de ő most egy regénybe kezdett bele itt a blogja ha kíváncsi vagytok a részletekre: http://angyalelet.blogspot.com/  naon jó kis történet olvassátok el!:D

2 megjegyzés: