Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. május 18., szerda

szokványos nap.:P

The dudesons - olyan hülyék.XDXD
A mostani nap viszonylag szokványos volt:P Rajzból elmaradt a doga me nem volt itt a tanár és helyette meg szabadon lehetett választani h mit akarunk rajzolni:P Én egy gitárt rajzoltam és szerintem viszonylag elég jó lett.xd Irodalomból is írtunk tz-t.. mondjuk ezt most nagyjából tudtam (kisebb nagyobb segítséggel persze;D) a töri óra az szokás szerint végigröhögtük Wikivel.xd a tanárnak má kezd elege lenni belőlünk de most mit csináljunk ha töri órán jönnek meg a poén ihletek???:OXD Utána meg a gitár óra is viszonylag jó volt:P csak azt nem szeretem h mindig haza kell sétálni és az olyan messze.....xd ÚÚ jah és tegnap este volt The dudesons az mtv-n (naon jó műsor ajánlom mindenkinek me naon hülyék és iszonyat vicces.XDXDXD) meg volt pankráció is 0:00-tól és az is naon jó volt:DD és szerencse ez is két részes volt:DD jah meg a dudesons is az volt.XD nah mára ennyit szóval szijasztok!:D♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése