Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. május 19., csütörtök

mekkora nap:DDD

Tegnap este: volt megint The dudesons és szokás szerint vicces volt de térjünk is át a mai napra...:D
A busz indulása előtt 20 perccel keltem fel... és nem volt bepakolva a cuccom se meg semmi szóval naon kellett sietnem de a végé elértem szóval bejutottam a suliba és szokás szerint mint minden csütörtökön a másik suliba kezdtünk:
1.óra-infó: szerencse taliztam mindenkivel akivel akartam de am az órán nem volt semmi különös.:D és utána amikor visszamentünk a mi sulinkba az úton tök jól elbeszélgettünk a többiekkel:D
2.óra-angol: hát ott nem volt semmi érdekes dolog csak sok volt az unalom... jah meg felderítő körutat tettem.xd ugyanis sziminek ellopták a úszócuccát és erős gyanúnk van h kik mert a múltkor a kabátját is ellopták-.-" és most az ő termükbe voltunk és körülnéztem de sajna nem volt semmi...=(
3.óra-kémia: természetesen azt is végig hülyültük Wikivel.XD
és a szünet(nem biztos h ebbe a szünetbe volt de nem is ez a lényeg.xd): Volt bunyó már megint...xd és vicces volt:D Zsófi meg egyből szaladt le a tanáriba h nehogy szétverjék egymást a fiúk... mondjuk igaza volt Zsófinak h lement csak most majd az lesz a baj lehet h kitiltják Marcit a ballagásról...:S Ugyanis azt üzente az igazgató a múlt héten h ha még egy balhé lesz valakivel akk az nem jöhet a ballagásra:O Hát most nem tudjuk h téll ez lesz vagy nem de reménykedjünk h nem=/ nah am téll durva volt me Marci úgy neki ment annak a gyereknek aki piszkálta h az a gyerek elesett:O utána meg amikor felkelt akk meg ököllel behúzott neki.xD És utána amikor jött Ildikó néni akk persze má nagyon nagy volt a balhé.XD Szóval elég érdekes volt:D Jah és megkaptuk az of.-től a meghívókat is:D
4.óra-matek: ott meg szokás szerint Melindával hülyültünk:D
5.óra-föci: nah ott a tanárnő naon kiborult.xd már ordított olyan ideges volt me egy két oszt.társam naon rossz volt:O de azé vicces volt nézni h h ordibál.XD
6.óra-nyelvtan(tiszta kavalkád): most másik tanár volt bent(töri) szerencsére me fellkellett volna mondani a verset.XD ehelyett majd holnap:S nah és utána meg a tanár elment me dolga volt és egyedül maradtunk a terembe o.O nah akk naon durva volt.XD Ordibálás, rohangálás, labdázás és még az egyik oszt.társam a tanártól még cigit is vett ki:O:O:O ez azé má túlzás volt... de jóvan végül is nem az én dolgom.xd Nah szóval nagy kavalkád volt és mindenki jól szórakozott természetesen:D
Wikivel a kajoldába: nah ott is nagyon hülyék voltunk(szokás szerint) és ez addig fajult h amikor Wiki kiakarta vinni az ebédjét akk beletenyerelt a levesbe és a leves össze vissza mindenhova kiömlött...XDXD De én sajna nem várhattam meg h a konyhások mit szolnak me sietnem kellett a buszra és Wikit ott hagytam egyedül.XD nah de kb. ennyit a mai napból és remélem sok ilyen lesz még:DDDDD


Ui.: Elfelejtettem tegnap mondani h a rajz óra előtti szünetbe egy iszonyat vicces dolog történt.XDXD Az egyik gyerek úgy esett el h az egyik lánynak a seggének pont arccal esett.XDXDXDXDXDXDDXXDXDXDXD hát én azt hittem behalok.XDXD naon nagy volt:D
Nah szijasztok:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése