Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. június 5., vasárnap

hmm... hmm... hmm...xD

Hát ebbe a elmúlt pár napba nem történt naon semmi érdekes csak PÁR dolog.XD
csütörtök: 
Szokásosan a másik suliba kezdtünk de viszont ezen a napon futottuk (én nem.xd) a 2000 métert:S és már 08:20-kor elkellet volna indulni a másik suliba vissza h legyen idő átöltözni meg minden.. de persze eről az of.-nek tudomása se volt... és elkezdett telefonálni össze vissza meg minden és így kb. 30-kor elindultunk.. amikor odaértünk a sulinkba akk a tesitanár iszonyatosan elkezdett velünk ordibálni h miért késtünk meg ő mondta h mikor kell jönni meg minden... de banyek ha az of. nem tudott róla akk most mit csináltunk volna??? indultunk volna el óráról... úgy h senki nem tud a dologról semmit vagy mi??? inkább beszélték volna normálisan meg és nem elbaszni az egészet és a végén velünk ordibálni:@@ am azon a napon más nemtörtént vagy csak nem emlékszek ráXD
péntek:
Most kivételesen nem volt úszás hanem átmentünk a másik suliba és írtunk valami tesztet (amit csütörtökön kellett volna írni a futáskor......) elég idegesítő volt mert rengeteg feladat volt..xd de jóvan végülis ki lehetett bírni:D jah am meg akk vizsgázott a fél suli.xD szegény gyerekek akiket láttam reggel a suliba jönni elég rémültek voltak.xD szerencsétlenek...:S hála a jó égnek h nekünk nem kell vizsgázni mert mi nem gimis osztály vagyunk:DDD jah és am a teszt írás közbe megkérdezte az of. h akarunk e szerdán menni Mártélyra:O:O szinte mindenki azt mondta h ige és persze 1 ember azt h nem-.-" ajjj...-.-" de remélem h attól megyünk mert azért jó lenne utoljára elmenni az osztállyal:D ugyanis majd most jövőhét szombaton ballagunk el és utána már csak utána lévő kedden kell jönni de akk is cs valami sportnap féleség vagy mi lesz:( és akk má nem tudnánk elmenni=( szóval remélem h megyünk(yn):D 
szombat:
Hát tegnap majdnem az egész napot végig aludtamXD szóval semmi érdekes nem történt csak annyi h este 11:00 óra körül elkezdtem anyával a könyveket válogatni h mi kell meg mi nem.XD időbe...xdxd
vasárnap(ma):
Hajnalba nem aludtam semmitse mivel az előző napot végigaludtam.xd szóval fent voltam.. egy ideig szenvedtem az ágyba meg telóztam utána kijöttem gépezni meg amikor elkezdett világosodni már 03:30-körül O.o akk kimentem az udvarra is egy kicsit mert bent poshadás volt de kint jó idő volt:) Utána kb. 9:00-kor elaludtam.XD és felkeltem délután valamikor.xd Aztán befejeztem a könyvpakolást (nehéz volt:S rengeteg könyvünk van O.o) Utána később anyával elhatároztuk h elmünk két barátnőnkhöz és odaadjuk nekik a ballagási meghívókat:D Jó volt:D Először Katihoz mentünk nah ott jó sokat beszélgettünk és azt is megbeszéltük h akk mi legyen a ballagási ebéddel:D me először az volt h nem nála lesz mert elég beteges mostanába és nem akartuk ezzel terhelni, de ő naon ragaszkodik hozzá.XD csak az a baj h így két csirkét le kell vágni=( szögényök='( nah utána elmentünk Erikához és ott meg nála körülnéztünk mert most lett " felújítva a ház". Végülis tök zsír lett, mondjuk csak annyi h ki lettek cserélve az ablakok meg a bejárati ajtó meg ki lett festve de azért szerintem jó lett:D Nah utána kimentünk az erkélyre és ott is rengeteget beszélgettünk.XD Utána amikor hazajöttünk akk ültem be egyből a tv elé mert tök zsíír műsor volt a tvbe A mágus:D naon tuti volt:DD nah de most már naon nem tok már mást mondani.XD szóval szijasztok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése