Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. június 23., csütörtök

o.O

Hát halljátok amióta elkezdődött a nyári szünet nem sok minden történt.xD :
- Találkoztam egy gyerekkel akit már kb. 10 éve nem láttam..
- Rengeteget aludtam:D:DD
- Hülyültem az állatokkal
- Veszekedtem a családdal.xD
- A pankrációba újjab kedvencem lett mert beleszerettem az egyik képébe.xD am az új kedvenc: John Cena:D am azért a Mizt még úgyanúgy szeretem csak most már Cenát is:D 
- Végignéztem a teljes hold fogyatkozást
- Elkezdődött a csillagászati nyár szóval most volt a nyári napforduló:)
- A fb-on nyitottam egy csoportot: WWE rajongók :D ha csatlakozni szeretnél akk ide katt --> http://www.facebook.com/home.php?sk=group_128098253939772&ap=1
 - Összeismerkedtem rengeteg emberrel a fbon.xD
- Ma voltunk és megcsináltattuk a személyigazolványomat (naon sexös lett a kép.xD) és a lakcím kártyámat
- Letöltettem egy emberrel az Undertaker, John Cena és Randy Orton téma dalát:DD
Más nem jut eszembe.xD Am holnap lesz az évzáró a suliba:/ szóval akk már hivatalosan is vége a 8.d-nek:'( ♥♥♥
Nah de most téll nemtok naon semmit mondani.xD szóval szijasztok:DD♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése