Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2011. június 16., csütörtök

úúúú mennyi esemény:D:D:D:D:D:D

Kedden:
Páran a 8/d.-ből:D♥
Asuliba naon jó volt:DD Pakoltunk a terembe de naon vicces volt.xD Jó pár érdekes dologra találtunk rá:D  Meg persze iszonyat jó volt a hangulat is:DD (kb. 14-en voltunk összesen.xD) Utána amikor végeztünk a terembe akk elmentünk egy kicsit gépezni egy másik terembe és utána elmentünk fagyizni:D:D:D tök jó mert az of. fizetett mindent és ráadásul 2 gombóc fagyit fizetett:D:D:D:D (köszönjük szépen Kati néni ismét:DD) Utána meg elmentünk egy kicsit arrébb és leültünk enni a fagyit.. egy darabig unalom volt de utána meg elkezdtünk képeket csinálni:D rengeteg kép készül és ráadásul most JÓK:D ami nem mindig szokott sikerülni ugyanis nekünk nincs valami fotózható fejünk csak naon ritka alkalommal.XD nah utána meg hazajöttem és képzeljétek meglett a harmadik kismacska is:D:D:D ennek annyira örültem h csak na.xD de most meg már mind a 3 naon rossz.xD állandóan nyávognak, folyton esznek, játszanak, karmolnak, harapnak.... de azért édesek♥*-* nah este ugye volt a pankráció és hát az mint mindig naon jó volt:D:D:D de azon a napon már más nem is történt.XD

 Szerda:
VAKÁCIÓ-AKÁCIÓ-KÁCIÓ-ÁCIÓ-CIÓ-IÓ-Ó
VÉGRE NYÁRI SZÜNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D csak az a baj h azt oszt.társaimmel nem leszünk többé oszt.társak csak pár emberrel.xD Am ezt a napot szinte teljességébe végig aludtam.XD de jólesett végre egy egész napot csak lustulni.xD Hmm... mien jó is volt.XD csak az volt a baj h a kismacskák sokszor felkeltettek.xD de jóvan mind1 akk is az a lényeg h sokat pihentem:DD Utána meg már délután 7-körül meg elmentünk tatával a Tescoba pár dolgot venni.xD Mi olyan jól betudunk vásárolni ketten h szinte nem veszünk semmit hosszabb távra.XD csak aznapra  meg max. pár napra.XD Utána meg este volt a teljes holdfogyatkozás:DDD az naon jó volt:D Nekem legalább is naon tetszett:D Mondjuk nem bírtam folyamatosan nézni me kb. 2-3 órán át tartott és annyi idő alatt meg már agyoncsípkedtek volna a szűnyogok.xD (apropó szúnyogok... most épp egy férfi szúnyoggal hadakozom.xd mert idegesít má naon:O)


Csütörtök:
Hm.. ezen a napon is igen sokat lustítottam.xd de am 4 óra fele elmentünk a állatpatikába a kismacskáknak szemcseppet venni de épp azelőtt zárt be kb. fél órával mire mi odaértünk -.-" utána meg elmentünk megint a Tescoba de most anya is jött.xD Nah most viszonylag jól bevásároltunk..xd nah jó vicceltem most anyával se vettünk naon sok értelmes dolgot.XDXDXDXDD mondjuk ilyen is ritkán fordul elő O.o De vettünk nekem egy gatyát meg két pólót*-* naon tutik.xD a gatya ilyen halászgatya féleség és farmer és nekem teccik.XD a két póló az meg tazos meg miciegeres...XDXDXDXDXDXDXD tudom ez most így nagyon gyerekesnek hangzik de akk is naon coolok.XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD Nah meg anyának is vettünk egy pólót ilyen pirosat.xd (most ebből tom h megtudtátok h pontosan mien.XD) de am az a vicc benne h van egy ugyanolyan csak feketébe (mondjuk ez nem is vicces de azé az me én mondtam.xD) de mind1 mert ha végülis szereti azt a pólót meg kényelmes akk felőlem ok:D végülis tök jóó az a póló szóval semmi kifogásom ellene:D max. az h én fizettem.xD de jóvan mind1.xD

Péntek (ma):
Hát most még naon nem történt semmi ugyanis hajnali 4:02 van.xD szóval eddig semmi izgi nem történt.xd csak annyi h pár gyerekkel beszélek fbon.xd meg zenét hallgatok, meg ide írok épp.xD nah de majd írok máskor h mi történt ezen a napon;D (vagy nem.XD) nah szijasztok:D
UI.: jéé má világosodik O.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése