Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. október 1., hétfő

Új kinézet :DD

Sziasztok! :D Ha most olvassátok jelen pillanatban a blogot, észrevehetitek hogy jócskán megváltozott a kinézete :D Remélem tetszeni fog majd, bár nincs annyi alkalmazás rajta mint a régin (vagy csak nem jöttem még rá hogy hogy kell használni xD) de szerintem ez az új modernebb változat jobb lett :D A blog címe alatt ott vannak a változatok hogy hogyan nézhetitek meg a blogomat :)) Több féle elrendezésben is meg lehet ugyanis nézni :D Én alapra a 'Magazine' kinézetet választottam, de ha nektek máshogy jobban tetszik akkor nyugodtan átváltoztathatjátok :)) A bejegyzések teljes szövegét úgy nézhetitek meg, hogy rákattitotok arra amelyiket épp elszeretnétek olvasni és akkor azt kiadja egy nagyobb ablakban :)) A bejegyzés legalján ugyanúgy ott vannak hogy meg lehet osztani a Google+-on, a Twitteren és egy újdonság: mostmár lehet lájkolni Facebookon is :D és persze commentelni is lehet a blogbejegyzések alá :D Oldalt mostmár csak 5 funkció maradt mert a többit nem engedi mutatni (vagy mondom még nem jöttem rá hogy hogy kell használni xD): a 'Pár szó magamról...:)', a 'követőimxd', a 'Kedvenc oldalaim :)' a 'Blogarchívum' és az új a 'Subscribe' szóval a megosztás, amit még nem teljesen jöttem rá hogy hogy is kell azt beállítani xD Nah jó olvasást a blogomhoz ;D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése