Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. október 25., csütörtök

Hósszú hétvége & WWE :D♥

kicsit elvoltunk..:D♥
Scream of The Temple, Atrox Trauma és Farcy koncert plakát
Ez a hét és az előző nagyon jó volt :DDD Mondjuk a suliba nem sok minden történt, de most volt a hosszú hétvége és az jóóóó volt :D Szombaton mentünk Melindával és Vikivel délután a Hódmezővásárhelyi Állatvédők Egyesületének a nyitó rendezvényére és kutyáztunk *-* Nagyon jó volt, mert olyan cukik voltak a kutyák, meg nagyon intelligensek :DD Terápiás Golden Retrieverek :D és az egyik még kölyök kutya volt és olyan puha :3 Meg volt ott egy menhelyi kutya is és ő is cuki volt :3 Utána este Menlindával mentünk koncertre és fellépett a Farcry, az Atrox Trauma és a Scream of The Temple :)) Nekem a SoTT tetszett a legjobban, meg az volt a legizgalmasabb is xDDD mert pár gyerek nagyon beivott és elkezdtek pogózni és az egyik 2x elesett és mind a két alkalommal eltörte a kezében lévő sörösüveget, és a 2. alkalommal meg el is vágta vele a kezét és "minden" tiszta vér volt xDDD vicces volt..:D Vasárnap itthon voltam és kipihentem az előző nap fáradalmait..:D Vasárnap elmentem pár ismerőssel még egy koncertre de az nem volt annyira jó (mármint a koncert), de azért viszonylag jól éreztem magam :DDD Kedden meg mentem az egyik iskolatársamhoz, Teklához macskázni *-* olyan édes kiscicái vannak *-* és nekem főleg egy vörös kiscica tetszett *-* az annnnnnyira édes volt :3 (nem cink h a 4 napos hosszú hétvégéből 3x este mentem haza..xD de nembaj :D ilyen is kell..:D). Most még kell szombatig menni a suliba, és utána 1 hét szünet (őszi szünet) :DDDDDD Akkor is kell majd sok programot csinálni *-* Teklával már megbeszéltem, hogy valamelyik nap összeülünk és sütünk sütit :3, Melindával meg koncertekre megyünk :DDD Szóval azt hiszem jó lesz :3 Ennyit az itthoni történésekről :)
Pár hír a WWE-ből:

Vickie Guerrero, Paul Heyman & AJ Lee
Kofi Kingston az új Interkontinentális bajnok :)
AJ-t leváltották és most már Vickie Guerrero az új GM-je a Rawnak :DD Sokan nem örülnek, de én igen mert én kedvelem Vickiet és szerintem tehetségesebb is mint AJ.. legalább is az irányításban :) azért egy negyven év körüli nő csak jobban ért hozzá mint egy huszonéves szinte még gyerek nő.. ráadásul ő volt egy ideig a SmackDown GM-je is szóval ez csak jó :D Most vasárnap lesz a Hell in a Cell :)) várom már, remélem a nekem megfelelő eredmények lesznek xDDD Csak attól félek, hogy Beth Phoenix ettől az adástól kezdve fog visszavonulni :S (ezt jól leírtam....xd de szerintem értitek h mit akarok mondani..:D) Jah am azt majdnem elfelejtettem hogy The Miztől elvették az övet az egyik Maint Event rendezvényen :( az új Interkontinentális bajnok Kofi Kingston :/ Mondjuk őt is kedvelem, de azért Miz jobb volt :DD ♥ Nah de mára ennyit, sziasztok :D♥
Ui.: képzeljétek leblokkoltak fbról 2 napig :OO és most nem lájkolhatok semmit..xd csak félek kijelentkezni, mert félek h nem fogok tudni majd belépni...xDDD (félelemben fogom eltölteni emiatt az életem :O xDDDD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése