Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. október 13., szombat

Unalmas iskolai napok, pénteki koncert, piacozás és a többi..:D

Proletár / Kistópart utca / Quattro-X kocert plakát :D
Nah ismét el telt egy újabb hét.. manapság egész gyorsan telnek a napok.. xD Bár nem is olyan rossz ez.. a suliba nem nagyon történik manapság semmise.. most pénteken is voltunk koncerten Melindával meg Józsival (ő az oszttársamxd) :D és eddig ez volt szerintem az egyik legjobb ami Vásárhelyen volt :D vagyis én itt éreztem még magam a legjobban :DD Meg láttam egy helyes gyereket, de nem mertem hozzá szólni és most meg nem találom fbon szóval zsíír...xD (y) Meg rám mozdult Józsinak a haverja..o.O hát majd meglátjuk mi lesz belőle...xD De vicces lesz az biztos xdd Fúú ez a péntek esti konci téll naon jó volt :D Igaz egy elég kis kocsmába volt, de azért szerintem el ment :D Fellépett a Proletár, a Kistópart utca és a Quattro-X :D szerintem mind jó volt de a legjobb a Quattro-X volt :D Ismét szereztem új ismerősöket is :)) meg egy lila foltot a lábamon amire még mindig nem jöttem rá hogy hogy szereztem xdd mert azt tudom hogy amikor a többiek pogóztak (én meg Melindával a terem szélén menekültünk nehogy minket is meglökjenek) akkor 3x ráugrott egy 40 év körüli koma a lábamra acélbetétes bakancsa meg jó párszor nekem jöttek.. de ott úgy emlékszem nem ütöttem meg magam.. szóval nem tom hogy került az oda..xd mostis megvolt a "nagy" alkoholizálásom.. belekóstoltam a sörbe egy korty erejéig.. és szokás szerint majdnem kihánytam szóval hagytam az egészet a sunyiba..xd Józsi berúgott és csinált egy két dolgot de azt nem részletezem mert mondta h ne beszéljek róla senkinek xddd meg volt ott az egyik ismerősünk aki az NLGbe jár.. azt is véletlenül berántották a pogóba és az ő maga 50 kgjával (kb.) szinte repült xDDD összenéztünk Melindával és enyhén elkezdtünk röhögni...xDDDD Én annyira röhögtem h rám jött az az inger h bőgnöm kell xDDD Ilyen még nem volt :O olyan volt már h sírva röhögtem.. de ez másmilyen volt..xd de szerencsére nem bőgtem el magam xDD Nagyon jó volt mert majdnem szét fagytunk.. pedig amikor még indultunk 8 körül még jó idő volt :P de 11-12 körül már nagyon hideg volt..xD ráadásul el is kezdett esni az eső.. szóval fantasztikus volt az időjárás xD de nembaj attól még jól elvoltunk :D Hazaértem hajnali fél1-1 fele...xd szóval még viszonylag korán xDDD Fúú jövőhéten is megyünk, csak másik kocsmába meg másmilyen koncertre.. azokat még nem ismerem de biztos jó lesz..:D és remélem ott lesz az a helyes gyerek is akit kinéztem xDDD de ha nem az se nagy baj.. majd lesz más..xDD (vagy mégse?:OxD) Am péntek reggelt az NLGben kezdtem és pletykálkodtam Wikivel egy darabig utána 8:00ra Melinda is beért...xDDD(y) de nembaj mert vele este úgy is órákig voltam :D utána a suliba dupla magyar.. ráadásul felelés és Józsi meg mellettem ült és végig dumálta mind a két órát a tanár meg folyamatosan beszólogatott...xD szóval fantasztikus volt.. utána meg 4 óra gyakorlat ahol először dogát írtunk utána meg vettünk egy új anyagot és végül csirkét boncoltunk o.O xDD de már meg volt pucolva szóval már mind1 volt neki >< de akk is szegény :( Nah a pénteki napról ennyit.. a hét elején téll nem történt nagyon semmi említésre méltó (vagy csak nem emlékszek rá..xD) szóval arról nincs is mit mesélnem nagyon :P Szombaton  elmentünk anyával meg tatával a piacra és az is jó volt :3 vettünk igazi hamisított Adidas kék pulcsit amibe van neon sárga is *-* xDDD meg egy fekete-sötét lila cipőt :3 mondjuk az már nem ártott mert az előző cipőmnek végülis csak a talpa folt egy helyen szétszakadva, meg a teteje se bírta már sokáig.. kicsit agyon használtam..xddd pedig ebben az évben kaptam, szóval nem bírta sokáig...xDDD de nembaj, van új és az a lényeg :D Jah meg valamelyik nap anya meglepett egy új gatyával is szóval wáá :3 :D WWE hírekkel most nem nagyon tudok szolgálni, mert még a SmackDownt meg se néztem meg úgy összességébe nem néztem széjjel, jah azt megemlítem azért, hogy az egyik volt WWE-s pankrátor Rikishi visszakövetett még régebben Twitteren, és most felköszöntöttem mert Okt. 11-én volt a szülinapja és visszaírt :3 szóval ez a hét jó volt :DDD Most is olyan mehetnékem van pedig hajnali 3 van...xDDD Én meg még itt blogot írok meg zenét hallgatok.. de úgy érzem hogy én még ma el fogok rángatni valahova mert téll annyira mehetnékem van xD Nemtom manapság mindig ez van.... pedig régebben nem voltam ilyen :DD vagy nemtom már xD nah mind1 :D Mára ennyit :D Sziasztok! ♥
Ezt csináltam Rikishi születésnapjára :3 Happy Birthday Rikishi!! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése