Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. október 1., hétfő

Újabb hét eseményei & Október a mellrák elleni küzdelem hónapja & WWE

Na megint el telt egy hét.. :P nagyon sok minden újdonsággal nem tudok szolgálni.. de azért próbálkozok..xD A hét eleje szokványos volt viszonylag.. meg volt tartva az idei év első gyógyúszása és dupla gyógytesije ami viszonylag tűrhető volt, szóval jó volt :D Pénteken az volt hogy megyek fel Budapestre anyával, mert kísérni kellett volna őt az orvoshoz, de a drága jó betegszállító induláskor (negyed8kor) bejelentette hogy jobb lenne ha nem mennék, mert ha mennék akkor előfordulhat hogy valahol ki kell tennie és nem tudna senki se hazahozni.. szóval nem mentem.. De viszont tata elküldött suliba ami istenkirály volt..xD zuhogott az eső és természetesen én biciklivel mentem a suliba, ezért teljesen átáztam, és mivel a suliba is meg a gyakorlaton is viszonylag hideg volt, ezért nem száradt meg a ruhám csak jó alaposan megfáztam...xD Akkor száradt meg a ruhám amikor a gyakorlatról jöttünk vissza busszal és akkor valami fűtőtest fölé ültem xDD az jó volt ^^ xD A tanulmányi átlagom is fantasztikusra sikeresedett szóval nagyon jó volt ez a hét..xD Hétvégén itthon szenvedtem a megfázástól, és ma se mentem suliba mert reggel nagyon rosszul voltam >< Holnap már valószínűleg megyek.. vagy még nemtom xDD majd meglátjuk reggel.. mert akkor szoktam csak rosszul lenni.. délutánra már nem volt semmi bajom.. bár már megint elkezdett fájni a torkom szóval nagyon jó (y) Elkezdődött a mai nappal az Október is.. Jó idő volt ma meglepő módon.. se túl meleg, se túl hideg.. pont jó :D Ráadásul tegnap este telihold volt szóval wááá*-* Olyan gyorsan eltelt ez az egy hónap az iskolából..:/ Bár most a jelenlegi állapotomban inkább szünetet szeretnék mint hogy sokáig tartson a suli xDD Nah az itthoniakból nem tudok mást mesélni ezért jönnek a WWE hírek xD
Kelly Kelly, Eve Torres & Beth Phoenix :)
Kelly Kelly el hagyta a WWE-t ami 28.án derült ki :( őt annyira nem kedveltem, de akkor is rossz hogy elmegy, mert ebben a hónapban Beth Phoenix is elmegy és így ha jól számoltam már csak 9 díva marad akik aktívak :(( (bár a mostani hírek szerint Beth visszafog térni a közeljövőben, csak a barátját Edget most műtörtték és most ezért megy el hogy vele és a családjával meg barátaival többet legyen, remélem vissza fog térni mert nélküle nem lesz ugyanolyan a WWE ♥) Ráadásul Eve Torres kezét megkérték, szóval valószínű ő is vesz ki egy kis szabadságot, mert azért csak kell készülni az esküvőre, meg úgy összességében hogy együtt legyen az újdonsült vőlegényével :D Mondjuk ezt nem sajnálom, mert tudom hogy ő biztosan visszajön és amíg nem lesz aktív addig is nagyon boldog lesz :D Jah és még egy kicsit régebbi hír hogy Miznek és Marysnek a közös kutyájuk Flake eltűnt :(( szegény husi :(( pedig olyan cuki.. remélem előkerül ♥ A WWE keresi az új John Cenat, ugyanis egy könyöksérülés, és a korára való tekintettel, már nem sokáig marad valószínűleg a WWEnél.. :( elmegy a WWEtől lassan már az összes jó pankrátor..>< mostmár leállhatnának ezzel..:D a WWE is csatlakozott a mellrák elleni programhoz, ami most októberben van, ugyanis október a mellrák elleni küzdelem hónapja, az Avonnak is és a WWEnek is lett egy tök jó ötlete hogy ezt népszerűsítsék :D az Avon létrehozott egy képszerkesztőt Facebookra amin az emberek átszerkezthetik a profil képüket hogy rajta legyen valamilyen kis embléma ami jelzi hogy ők is a mellrák ellen vannak :) én is már átszerkesztettem, és valószínű ide is kirakom profil képnek :D majd töltök fel ehhez a bejegyzéshez egy képet és alá rakom a linket ahol ti is át tudjátok szerkeszteni a képeteket :D a WWE azt találta ki, hogy John Cena legyen ennek az arca és csináltak olyan cuccokat hogy "Rise Above Cancer" /fogadd el a rákot/ és ha ezeket a pólókat és csuklószorítókat megvásároljuk akkor ezt a szervezetet támogatjuk :) nekem nagyon tetszenek :D szerintem majd én is veszek :)) majd...:D
Ez a John Cena - Rise Above Canver "plakát" annyira jó szerintem :D

Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, csatlakozz Te is!
http://bit.ly/oktoberben_a_mellrak_ellen

Nah ennyit mára, sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése