Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. december 27., csütörtök

Nem túl izgalmas karácsony..xD

Hmm.. most sok újdonságot nem tudok mondani..:D A Karácsony csendesen telt.. nem volt nagyon semmi extra..xd Vettünk egy tök jó fenyőfát *o* citrom illatú, és el lehet ültetni majd :DDD Szóval itt fog nőni a kertünkben *-* Ráadásul anya azt mondta hogy ültessük ide előre, szóval itt lesz majd a ház előtt és az olyan széééép lesz *o*♥ Az ajándékokat már karácsony előtt megkaptam.. ugyebár Félixt, akkor körömlakkokat (amivel szerintem mindjárt ki is festem a körmöm xD) és pár sminket ;) meg gatyákat meg cipőt xDD Csak mindent más nap..xD De jó ez így bőőven :D Ma elvisszük Klaudiával Félixt a kozmetikushoz mert már minden tiszta szőr...xd Igazából már aludnom kéne, mert már fél5.. és negyed10kor már indulnunk kell..xd és nekem kb. már egy órával hamarabb el kell kezdenem készülődni, mivel lebetegedtem... és azért ne nézzek már ki egy hullajelöltnek xD nah de nem is írok magamról többet.. mert nincs mit..xD
WWE hírek:
Most ott se történt valami túl sok, de hallottam olyan híreket hogy John Morrison és Sting visszajönnek a WWEbe :DDDD meg csináltam ismét egy új oldalt, most csak Natalyáról.. szóval Like!!! ;) 
Natalya - WWE Diva ---> http://www.facebook.com/NatalyaWWEDiva LIKE :DDD♥ (imádom ezt a képet *-*)


UI.: Most épp narancsot eszek *-* Ma voltam unokatesóméknál és ott kaptam :3 xD Hallok valami fura hangot a nagyszobából :OO Ijesztő xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése