Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. december 22., szombat

Téli szünet és új kutya (Félix ♥) :D

Kicsit rossz minőségű kép, de ő Félix :D ♥ Már is imádom ♥
Először is beszélek pár szót az előző pár napról.. Hétfőn és Kedden megint nem voltam suliba, utána mentem de nem történt túl sok minden.. kivétel Pénteken, mert akkor volt a Karácsonyi műsor és én is felléptem..xD - 4 sorral kiváltottam egy egész verset irodalom órán - Ráadásul a 4 sorból a 3. elejét elfelejtettem fellépés közben és hát volt egy két szép szavam (nem tudom hogy hallották e, de szerintem igen mert a mikrofonba beszéltem..xD) + elkezdtem ezerrel keresni a papírt a zsebembe amire rá volt írva a vers és ráadásul még az irodalom tanár is beordította hogy hogy folytatódik.. Szóval szép volt ^^ xDDD Na utána délután jó dolog történ :DD Elmentünk Melindával a német tanárnő lakására, ugyanis volt neki egy 8 éves uszkárja, amit el akart altatni, mert nem tudott eleget foglalkozni vele, és mi meg anyával úgy döntöttünk hogy örökbe fogadjuk :DD Szóval elmentünk tegnap és elhoztuk :DD Nagyon édes *-* Ezüstös színe van és nagyon játékos és nagyon okos :D Amikor mentünk vele haza fele akkor nem nagyon tűnt okosnak mert nem hallgatott semmire, de amikor itthon összebarátkoztam vele egyből hallgatott mindenre :DD A többi kutyával még nem nagyon jön ki.. ugyanis ahogy meghoztam és ott álltunk a kapuba, és Csoki kidugta a fejét egyből meg is harapta Félix orrát :( xD De szerencsére nem lett semmi baja :)) A macskákkal viszont "nagyon jól" kijön :D De muszáj is nekik ki jönni, ugyanis Félix szobakutya.. szóval itt van mindig bent.. csak az benne a macerás, hogy el kell vinni sétáltatni.. mivel hogy ki az udvarra nem engedik Csokiék..xD De voltunk ma vele a piacon is :DD És mindenki dicsérte *-* volt aki meg is akarta venni....xD Most viszont nem tudom mi baja.. játszottam vele az egyik pillanatba, a másikban pedig már ott hagyta hirtelen a labdát és bement a vackába :/ Remélem csak elfáradt és nincs se testi, se lelki baja :/ ♥ De mivel kb. 11 órától 17 óráig szinte folyamatosan talpon volt.. ez tűnik valószínűnek hogy csak elfáradt..♥ De annyira cuki *-* És még mindig olyan hihetetlen hogy bent lakik egy kutya nálunk..xD És főleg tata reakciója volt meglepő :O Először amikor megtudta hogy lehet hogy jön egy kutya ide, akkor csak ordibált, hogy szó se lehet róla, meg hogy hülyék vagyunk.. xD Amikor tegnap meglátta akkor is kb. ugyanezeket mondta, de mára meg már mondja, hogy tényleg nagyon okos, meg barátságos, meg minden, szóval látszik rajta, hogy ő is megszerette :D
WWE hírek:
Natalya és Tyson Kidd szakítottak :(( Sajnálom hogy szakítottak mert olyannyira összeillettek.. meg hát már 2001 óta együtt voltak :/ De hát ez van.. ráadásul úgy tűnik, hogy Natalya össze fog jönni Great Khalival... Hát épp van szebb ember is nála a WWE-nél, meg úgy kb. mindenhol.. de hát ők tudják :D De am jó fej szerintem Khali, szóval így oké :D Múlt hét Vasárnap megrendezték a TLC-t és most hétfőn a Slammy Awards-ot amiknek az eredményeit már láthatjátok is :)) Még az nap hajnalban megcsináltam :DD Más hírrel most nem tudok szolgálni, szóval sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése