Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2012. december 22., szombat

Világvége 2012.12.21.

A Földön szerintem nem volt olyan ember, aki nem foglalkozott volna ezzel a dátummal: 2012.12.21.
A Maják még több száz - vagy ezer xd - évvel ezelőtt megjósolták hogy ennek az évnek, ebben a hónapjában, ennek a napján eljön az apokalipszis. Több országban, köztük pl. Szerbiában és Törökországban még külön helyre is elvándoroltak emberek, abban a hitben, hogy majd azon a helyen az ufók el jönnek értük és meg mentik őket a végítélet órájában. Szerintem több kételkedő volt, mint aki hitt ebben az egész sztoriban, főleg hogy a napokban a NASA is megerősítette azt hogy nem lesz világvége. Én is úgy gondoltam hogy nem lesz, hisz ha nem is ufók, de ha pl. földrengések, vagy valami Földi eredetű probléma lett volna akkor azt már az állatok érezték volna, és adták volna a jeleket, hogy valami nincs rendben, ha pedig valami hatalmas meteor jött volna, azt pedig napokkal ezelőtt látnunk kellett volna az égbolton... És mivel már 2012.12.22.-e van, kijelenthetem hivatalosan is hogy TÚLÉLTÜK ISMÉT A VILÁGVÉGÉT :DDDD Csak azt nem tudom, hogy miért jó ilyen hírrekkel idegesíteni az embereket... mondjuk lehet hogy sokan - abban a tudatban hogy itt a vég - jobb "útra" tértek, de kétlem.. Nah mind1.. az a lényeg hogy élünk szóval IJJÁ IJJÁ ÓÓ xDD :D Sokan úgy tartják, és a TVben is nyilatkozta egy maja leszármazottja hogy: az ősei nem úgy értették hogy vége lesz a világnak, hanem valami véget ér és valami új jön helyette. Hát én eddig nem nagyon vettem észre hogy valami véget ért volna, vagy valami új elkezdődött.. de hát majd meg látjuk :D Meg olyanról is hallottam hogy a Földnek eddig vas rezgései voltak, és mostmár áttér az arany rezgésre... Hát még ezt se nagyon vettem észre..xD Nektek mi a véleményetek erről az egész "Világvége" dologról? :D Írjátok le kommentbe! :))

...xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése