Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. március 17., hétfő

Ez a sok politikai baromság....

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem már nagyon elegem van ebből a kampány mizériából... Én személy szerint Hódmezővásárhelyen élek, és azt látom, minden egyes utcában, buszmegállóban, karókon stb. hogy ott virít Lázár János képe... értem én, hogy kampány időszak van, de azért ez szerintem már egy kicsit.... túlzás! Nem tudom, hogy mennyit költöttek arra, hogy 2 méterenként min. 1 képe kint legyen, de annak a pénznek, biztos találhattak volna valami hasznosabb célt is.. Nem tudom, hogy ennyire fél-e, vagy csak nagy az egó.. de ez már unalmas, de ahogy látom, ez van az egész országban is... Mindenhol csak a Fidesz.. Nem attól fog nyerni egy párt/személy, hogy mennyit költenek a kampányra, hanem attól, hogy mit tettek le az asztalra, legalább is ez az én véleményem az egészről.. De erről mindenkinek más a véleménye, mindenkinek más számít, ezért is hisznek el sok mindent az emberek.. De hát mindenkinek a szíve joga, bárki is győz, a helyzet nem hiszem, hogy sokkal jobb lenne, de hát ki tudja? Majd meglátjuk mi lesz a választásokon (y)
A másik meg ami engem zavar, az az Ukrajna-Krím-félsziget-Oroszország közötti viták.. nem értem, hogy ha egyszer a krím parlament, és a nép is megszavazta, hogy ők Oroszországhoz akarnak tartozni, akkor miért nem lehet ezt tiszteletben tartani? Ráadásul még az is betesz, hogy miért szól bele a többi ország is (pl. Magyarország, USA)??? Szerintem nem a külső hatalmaknak kellene eldönteni, hogy ki kihez akar csatlakozni.. Meg mi az, hogy nem fogadják el hiteles szavazásnak, a népszavazást..?? Ráadásul, nagyon úgy néz ki, hogy ez az egész háborúba sarkallik... Szóval ez már nonszensz.. nem tudom hova fejlődik ez a világ, de hogy ez így nem lesz jó, az biztos...

nagyon igaz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése