Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. március 30., vasárnap

ÓRAÁTÁLLÍTÁS!!!!!! és egyéb más hírek :DD

Sziasztok, ma sok mindennel készültem.. szóval ti is készüljetek az olvasásra :DD Tegnap megtaláltam magyarul a nemrég megjelent 'Scooby-Doo WrestleMania Mystery'-t aminek magyar címe: 'Scooby-Doo Rejtély a bajnokságon' éééééééésssss nagyoooooooooooooooon jóóóóóóóóóóó *o* imádom ♥♥♥♥ nem tudom, hogy tudtátok e rólam.. de én Scooby-Doo-n nőttem fel, és még mindig imádom xD Ráadásul a Warner Bros most összedolgozott a WWE-vel és így lett e tökéletes mese :DDDDDDDD Szóval ez nálam kiverte a biztosítékot xD meghalok :DDDD De annyira jó :3333333333333333 ♥ Na de vannak más híreim is... majd a következő bejegyzésekben jövök ennek a mese leírásával.. politikával, HCW-vel...:D szóval :333 Amúgy az elmúlt napokban nem sok minden történt, mert itthon voltam, ugyanis beteg voltam... de ezt már tudjátok xD Tegnap volt a föld órája.. amiről utólag értesültem, szóval bocsi, hogy nem szóltam időben...>< Ráadásul hajnalban óraátállítás is volt... szóval nagyon képbe voltam a dolgokkal....xD Hajnalban 2-ről 3-ra kellett átállítani az órákat, szóval ha esetleg még nem állítottad át.. akkor nosza :D Bár mondjuk a számítógépek és a telefonok átállnak... de azért na..xD Na de mostmár hozom az új híreket :DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése