Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. március 26., szerda

Jó napok :D

Hétfőn Mónival az Interspar wc-jében... kicsit se néztek furának x'D
Jó volt ez a hét, vagyis még csak Szerda van, de eddig jó :DD Hétfőn nem volt délelőtt semmi érdekes, de délután csavarogtunk Mónival xd Tegnap meg az iskolaestre próbáltunk amiben én is szerepelek xd az is jó volt :D Utána meg hazajöttem, és elmentünk tatával boltba, és míg őt kint vártam, addig a fejem felett 4 gólya körözött alacsonyan, mert ott van a fészkük közel :DD Az olyan szép volt :) ma meg délelőtt suliba, délután meg  orvosnál voltam, mert már 2 hete köhögök, és már egyre több tünet jelentkezik, és a héten már nem kell mennem suliba :3 xD Utána meg találkoztam Zsófival, Évivel és Bogival és persze Zsófi fiával Bazsival :DD Évi sajna hamar elment, de később elmentünk sétálni és az nagyon jó volt xDDD Töltök fel pár képet az elmúlt napokról ;D

Zsófival, Bazsival és Bogival ma :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése