Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. március 4., kedd

Vannak még szemét emberek...

Ma elég megdöbbentő látvány tárult elém... jöttem haza az iskolából és épp egy útkereszteződésnél jöttem át biciklivel, amikor látom, hogy egy csaj lefullad a kanyarban a kocsijával.. nem indult a kocsija, csak valami fura zúgó hangot adott ki... ez még nem is volt olyan meglepő, mert az ilyen előfordul... a baj csak ezután jött... a kocsiba többen utaztak, az anyósülésen a pasija ült, aki egy nagy darab roma volt, és hirtelen csak annyit láttam, hogy ordibál a kocsiban, és elkezdi ütni a csajt tiszta erővel az öklével... az oldalát, a hátát és a nyakát verte... szerintem a csaj még a kormányt is lefejelte :S Utána meg kiszállt a pasi az autóból és elkezdett ordibálni..o.O Hát gratulálok.. büszke lehet magára az ilyen (y) Sajnálom nagyon azt a csajt, mert valószínűleg nem csak ott verte meg..:/ Most szembesültem azzal, hogy a családon belüli erőszak itt is jelen van, persze eddig is tudtam, de ilyen konkrétan még nem láttam....:/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése