Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2014. március 15., szombat

Unalmas napok, utána szőlő metszés, angry birds és koncert :D

A hét eleje elég unalmasra sikeresedett... nem volt semmi említésre méltó történés :P
Csütörtökön szőlőmetszésen voltunk, én féltem tőle, hogy nagyon vészes lesz, de utána tök jó lett :DD Élveztem :)) Bár a kezem megfájdult már a sok metszőollózástól, de azért az nem volt vészes :D Láttunk kis nyuszikat, meg az egyik földet belepték teljes egészében a sirályok...:D Minden csupa fehér volt xD Vicces és egyben érdekes is volt :D Lehetett találni katicabogarakat, azok is kezdenek most már felkelni téli álmukból :D Az idő is nagyon szép volt :) Most már igazi tavasz van :D Bár jelen pillanatban egy vihar közeleg, de attól még mindig jó az idő :D Bár mondjuk én most örülnék egy jó nagy viharnak, villámokkal meg mennydörgéssel, de az sajna most nem jön :/ A kiskutyák szemei is kinyíltak :333 és olyan cukik :DD Kaptam tegnap előtt egy kék Angry Birds-et (The Blues), és olyan puha :D Jó párnának xd még szeretnék egyet venni, mert kigyűlt még1, de nem tudod dönteni a piros és a sárga között..:D (Red & Chuck) kicsit se vagyok dedós.. áá..xDD Tegnap egy kb. 4 éves is The Blues-t választotta... az a röpke 13 év korkülönbség köztünk.....xDD Teljesen korrekt xDD 
Tegnap este mentünk koncertre, és most kivételesen nagyon jó volt :DDD Legalábbis nekem nagyon tetszett :DD Rég volt már ilyen jó :)) Remélhetőleg még sok ilyen lesz >< Mert már kezdtem beijedni, hogy már sose lesz olyan mint régen, de még is :DDDD 3 zenekar lépett fel: a Wertzu (az egyik haverunk volt a dobos :D maga a zene jó volt, csak a férfi énekesnek kell még egy kicsit a hangján dolgozni, és szerintem egy elég erős banda lehet belőlük :)), a Dorkroach (az ő koncertjükön nem voltunk bent, mert kicsit több ideig maradtunk kint beszélgetni ><) és a FarkasVér (na ők nagyon jók voltak :D, ott már mindenki pörgött xD vicces volt, de jó :D). Na de az előző hétről ennyit..:D Még a múlt hét Csütörtökön a rajz óra keretein belül meglátogattuk a Hódmezővásárhelyi Ambrus Sándor fazekas műhelyét, na az még egy szép hely :)) Tudom ajánlani mindenkinek, mert rengeteg szép dolog van ott, és nagy a történelmi múlt :D Na de most már tényleg ennyi, sziasztok :DDD

Tavasz van... Csiripelnek a fán a madarak...:D (ő az új Angry Bird-em :3 The Blues :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése