Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 14., kedd

=)

mostanába jó napok szoktak lenni:D főleg h mostmár van normálisan hó:DD ma is viccös voltXD Klaudiával a suli mögé mentünk hógolyózni meg csúszkálni meg mindenXD én dobtam egy hátast a hóbaXD istenem de hideg volt:O:Oxd meg az első szünetbe alaposan megfürdettük egymást a hóba:D vicces voltXD mire az órára beértünk csuron vizesek voltunkxdxd meg itthon a kutyáimmal is jól elszórakozunk:D♥ de nyáh ma megtudtam h a zeneirodalomból is vizsgáznom kell majd januárba:@ ja am azt nemtom mondtam e h gitározni tanulokxd ha nem mondtam akk most mondom de ha má mondtam akk mondom mégegyszer :'D ma nagyon elfagytamXD me ugyebár a sulis hülyeségek után meg persze a suli hátamögött történő események után én csuron víz lettem és hideg volt és én azt hittem h meghalok annyira fáztamXD de jóvan mind1 mert megérte:'D nah de asszem mára ennyi mert má 4 perc múlva éjfél és hát aludni is kéne szóval szijasztok:'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése