Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 22., szerda

wááá:D

wáá 300x megnyitották ezt a blogot:D igaz titeket ezt nem hiszem h érdekelxd de viszont engem igen ezé most naon boldog vok:D:D am az elmúlt napokról nem tok sokmindent mesélni mert nem naon történt semmi nagy részbe csak aludtam vagy idegeskedtem vagy persze gépeztem;D de viszont majd "ma" meglátogatom Szimi mamáját mert elég rossz volt neki az előző pár hónap és még sok dolog vár rá...=/ de ezt nem mesélem tovább mert ez elég szomorú történet és nem a nagy világra tartozik=/ de szija majd még szerintem ma írok még ide mert van olyan érzésem h lesz mit mesélni;D

Rettentő jó érzések vettek birtokukba. Az ember ritkán virágzik, akárcsak az agavé, de akkor bohó és pazar virágot hajt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése