Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 1., szerda

elérkezett a tél*-*♥

Nah végre elérkezett a tél:DD igaz csak hajnalba esett egy kicsi és utána meg ónos eső esett(még most is) de legalább már tudom bármikor eshet újra*-* a fák meg a bokrok olyan szépek mert rájuk fagyott a víz és olyan tutik:DD Annyira vártam már h essen az a hó mert nekem a kedvencem a tél és szerintem ezzel nem vok egyedül;) És a télbe a hóóóóóóó a legszebb:DD♥ am tegnap az osztályban húztunk h kinek veszünk ajándékot és én pont tökéleteset húztam mert őt ismerem első óta és hát tom h ő miket szeret szóval mázlim volt:D  
Ui.: boldog szülinapot anya tata és uncsitesó♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése