Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 26., vasárnap

♫♪♫♪♪♫♥

Némán is elmondott szó,
Könnycseppet hűsítő hó,
Jégtáblán nyíló virág,
Fényből szőtt, szép új világ.


Hát ma naon ész voltamxd este nem tudtam lefeküdni és egész hajnalba fent voltam:D kb. hajnali 4-kor kijöttem gépezni is:D utána meg anya is felkelt de az má kb. 6 óra körül volt:D és vele is jó elvoltamxd utánna meg 7 óra körül kimentem havat lapátolnixd macerás volt meg nehéz me tegnap este elkezdett naon nagy szemekbe esni a hó és reggelre meg vagy úgy 10cm-es hó lett:D hajnali 4-kor megnéztem és akk volt 6-7 cm és utánna meg esett is még:D szóval jóóóó nagy hó vanxd me még most is esik:D:D utánna meg leültem a tv elé és néztem a meséket és vicces voltxd és bealudtam kb. reggel 10 körül-.-" és felkeltem 16 óra körülxdxd de legalább jót aludtam:D és most itt ülökxd meg is fürödtem má:O jó koránxd általában nem szoktam már ilyenkor fürdeni hanem később de mind1 ez nem lényegXDXDXD nah mára asszem ennyi... szóval szijasztok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése