Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 6., hétfő

Mikulás nap*-*

                          






       Itt van már az udvaron.
Toporog a hóban.
Teli zsákja a tiéd,
    dúskálhatsz a jóban.
 
 
 
 
Hát a mai nap nem volt túl érdekesxd ma volt az ajándékosztás de én nem kaptam ajándékot mert aki engem húzott az beteg volt és nem jött=( de van olyan érzésem h nem is fogok semmitse kapni:/ Nekem Sziminek kellett ajándékot adni és oda is adtam és ahogy láttam örült is neki szerencsére:D Az egyik osztálytársam Bianka beöltözött mikulásnak ami naon vicces voltxd a kicsik 
követeltek tőle szaloncukrot de neki meg nem volt és hát ez egy
kicsit bajos ügy voltxd Rengeteg gyereknek volt ma mikulás
sapi a fején, és rengetek csengős sapi volt (mint az enyém isxd)
ami már egy idő után mindenkinek az idegeire ment de nem baj azxd
Ma megkaptuk a képeket is amit csináltak rólunk és hát az is elég
vicces lettxd Mi Klaudiával cseréltünk ilyen kulcstartóba való
kis fényképet és most úgy van h a kulcstartó egyik oldalán én
vok a másikon meg Klaudiaxd és ez neki is így van^^, Angolórán
lefényképeztük és hát elég viccesre sikeresedettxd A tanár le is 
szidott h mit csinálunk mi a pad alatt:$xd De nem baj akk is vicces
voltxd Suli után meg mentünk a kajoldába és hát az mint szokás szerint
naon vicces voltxd Most még pluszba Klaudia is jött Melinda és Wikin 
kívül:D szóval még + 1 vicces embörxd A kajoldába kaptunk szaloncukrot
Wiki jóvoltából:DD és fincsi zselés volt meg volt epres isXD És azt hiszem h
ma megyünk majd korizni mert valahogy így volt megbeszélve h ma megyünk
de má nem tom pontosanXD de majd meglátjuk:D remélem megyünk,
mert én má naon akarok menni(yn) Csak nehogy megint elessek mert
az a múltkor is naon fájtXD majdnem eltört a gerincem....szóval naon
zsíír nigger disznós élmény volt(ne kérdezzétek h ez mi me énse tom
csak jól hangzikXD) Nah szóval azt hiszem most többet nem írok mert már
ez is sok szóval szijaaaa*-*♥xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése