Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 20., hétfő

iszonyat jó nap:D♥


Huh, ez a nap naon jó volt:D nem is tom hol kezdjem...xd na szóval:
reggel az első két óránk most of. volt és tök jól elbeszélgettünk meg mindenxd vicces volt mert hülyültünk a többiekkel rajta:DD utána meg átmentünk a másik suli épületbe ott meg ilyen ki mit tud? féle volt. Viccesek voltak az előadások, igaz sok eléggé égő de akk is vicces!;D És hát amikor odaértünk akk bementünk egy kicsit az informatika terembe gépezni:P de nekem meg Sziminek rossz volt a gépünk ezé megkértük a tanárt h mi addig had menjünk ki az aulába a többi gyerekhez:D És kiengedtek de a többi osztálytársamat nem engedtékXD HAHA..:D De közbe meg kint voltak a régi osztálytársaink a gimisek. sajna amióta ők átjöttek a gimibe nem naon tartjuk a kapcsolatot:S=( de most sokat együtt voltunk és jó volt♥ És láttam őt is♥♥♥:D Vicces volt amikor VÉGRE kiengedték a többi osztálytársamat is a teremből:D Sokszor alig láttunk valamit az előadásokból és akk hátul meg hülyültünk mint pl.: fociztunk először valamien szalvétadarabbal amit találtunkxd utánna meg egy zacskóvalxd az naon vicces voltXDXDXD naon profik voltunk:D azzal jó sokáig lefoglaltuk magunkat...xd, meg énekeltem isxd meg tapsoltunk össze vissza.xd mások meg néztek h mi mit csinálunkxd szóval hát ez vicces volt:D meg amikor eljöttünk a suliból akk elkezdtünk hógolyózni:D lett egy két fájdalmas folt a lábamon mert Marci meg Arnold naon erőseket dobottXD én meg idegesítettem a többieket h kis hódarabokat az arcukba meg a fejükre dobáltamxd az idegeire mentem sok gyereknek:D most jellemző volt rám az idegtépő névXDXD huh most több dolog nem jut eszembe de nagyából ennyi történt ma:D♥ ja meg most pakoltunk anyával.:O  igazából ő még mindig pakol csak én fáradtam bele, de jóvanxd szijasztok jó8:D
UI.: a kismacskák most iszonyat rosszak szóval nyúvasztás lesz a végeXDXDXD (csak vicceltem:D) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése