Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2010. december 29., szerda

:D

hát a tegnapi nap nem volt rosszxd de volt má jobb napom is;) először is kezdjem azzal h meglepő módon megint hajnali 5-ig voltam fent mint az elmúlt pár napba isxd utána lefeküdtem aludni és úgy rémlik h egyszer úgy dél körül kinyitottam a szemem és körülnéztem h mi folyik a "nagyvilágba", de nem vok benne biztosxd utána meg felkeltem délután 3 óra körülxd még pont időbe:D mert az egyik barátnőmmel Timivel találkoztam 4-korxd szerencse nem kellett annyira sietni mert közel lakik és hamar odaértemxd igaz mondjuk az út naon csúszott és hát biciklivel elég nehéz volt mennem de nembajxd sétáltunk kb. 1 órát össze vissza meg beszélgettünk és szétfagytunkxd ja am Timi az naon régi barátxd még oviba ismertem meg őt és akk naon jó barátom volt csak sajna amikor véget ért az ovinak akk nem taliztunk többet és elhalványultak az emlékek=/ de úgy kb. 1 vagy 2 éve rátaláltunk egymásra a neten újból és azóta megint tartjuk a kapcsolatot és megint naon jóba vagyunk:DD szeretem őt mert vele bármit meg lehet beszélni:) és jó fej is meg hát azé oviba csak ő volt a legjobb barátom:D meg hát mostmár megint jó barát lett=)) ja és am véget ért a KARÁCSONY:'( xd nem mint ha ti nem vettétek volna észre de akk is szólok hátha valaki nem tudta:O:O:Oxd am mostmá 29.-e van és fél hétxd és megint nem aludtam semmitxd tegnap délután 3 óta folyamatosan fentvagyokxd bár mondjuk ez nálam nem újdonságxd majd írok később is mert szerintem ma még bitta történni fog valami amit ide leírhatok;) addig is szija:D
Ui.: fáj egy kicsit a fejem és ez nem jó :S xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése